Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Mai 2024

Magazin structura de vanzare cu suprafata mai mica de 200 mp, organizare punct de colectare SGR

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 22 Apr 2024

Intrebare: Societatea are organizate doua puncte de lucru, un magazin cu produse alimentare, bauturi racoritoare si alcoolice, detergenti, tutun cu o suprafata mai mica de 200 mp. Al doilea punct de lucru este un bar unde se vand produse alcoolice si racoritoare, cafea. In ceea ce priveste garantia SGR pe care societatea o plateste furnizorilor in cazul ambelor puncte de lucru, este obligatoriu si organizarea unui centru de colectare al ambalajelor ce au SGR? Mai exact, daca clientii vin cu ambalaje cu SGR, aferent produselor cumparate sau nu din magazinul societatii, societatea are obligatie legala de a le colecta si achita consumatorilor contravaloarea acestora?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Codul Fiscal

Mai132024

Modificare denumire si adresa firma. Implicatii

de Mariana Prejbeanu valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: O firma urmeaza sa isi schimbe denumirea si sa isi modifice adresa sediului social. Intrebari: 1. Facturile primite dupa data acestor schimbari (data de la RC) emise cu vechile date vor trebui obligatoriu refuzate, stornate si reeemise cu noile date? 2. Exista riscul ca facturile cu vechile date sa nu fie recunoscute de o inspectie fiscala dpdv TVA si cheltuieli? Multumim.
Feb152020

Proiect impozitare bacsis

de Rodica Mantescu valabil la 15 Feb 2020
Intrebare: O societate cu activitate bar/restaurant emite pe bon fiscal bacsisul oferit de catre client, angajatilor. Conform proiectului de ordonanta ce ar fi avut aplicabilitate incepand cu 1 octombrie 2019, cu referire la impozitarea bacsisului, s-a oficializat pana la urma aceasta ordonanta? De asemenea, din bacsisul respectiv ar trebui sa se retina 1% impozit pe venit dupa care, suma ramasa sa fie ...