Marfa pierduta pe timpul transportului. Tratament contabil si fiscal
Societatea din Romania a achizitionat marfa de la un furnizor din Germania, transportul urmand sa se faca printr-o firma de curierat. Marfa a fost ridicata de la furnizor, dar s-a pierdut in timpul transportului. Pentru ca factura a fost facuta la sfarsitul lunii martie si transportul s-a angajat la inceputul lunii aprilie, a fost inregistrata in contul 321 ca achizitie intracomunitara de bunuri si declarata in D390/ 300. S-a constatat nelivrarea bunurilor de catre societatea noastra, a fost sesizata firma de curierat, care a verificat si solutionat problema achitandu-ne contravaloarea bunurilor, dar fara tva. Care este tratamentul fiscal, contabil si care sunt inregistrarile pe care trebuie sa le faca societatea noastra pentru a solutiona aceasta situatie?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!