Obiecte de inventar. Dare in folosinta
valabil la 28 Oct 2022
Intrebare: Va rog sa imi spuneti care sunt actele normative care reglementeaza tratamentul contabil si fiscal al obiectelor de inventar? In principal ma intereseaza sa stiu care este temeiul legal pentru introducerea pe costuri a cheltuielilor cu obiectele de inventar, la darea acestora in folosinta? Exista o durata de utilizare a acestora stabilita printr-un act normativ, dupa ce au fost inregistrate in conturi in afara bilantului? Cum se stabileste durata de utilizare?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!
Intrebari similare din categoria Stocuri
08Dec2020
Eliminare din evidenta contabila a unui stoc degradat - Tratament fiscal si contabil
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 08 Dec 2020
Intrebare: Asociatii societatii au hotarat ca de la 31 decembrie 2020 sa nu mai desfasoare activitatea de vanzare piese auto, avand insa la acest moment un stoc mort inregistrat in contabilitate. O parte a stocului va fi transferat prin facturarea unei alte societati, insa o parte reprezinta stoc mort si nu poate fi transferata. Se poate inregistra o depreciere aferenta stocului mort si ajustare de TVA? Va ...
23Oct2018
Obligatie predare inventar. Persoana care preia gestiunea
de
Nicolae Liviu
valabil la 23 Oct 2018
Intrebare: In ultimele luni au plecat din societate 3 salariati fara a preda inventarul personal (obiecte de inventar si mijloace fixe). Acesti salariati au vrut sa predea inventarul, dar nimeni nu a vrut sa-l preia. Imi puteti spune cum se poate rezolva aceasta problema? Cine trebuie sa preia inventarul?
31Aug2016
Casare obiecte de inventar
de
Olga Crevelescu
valabil la 31 Aug 2016
Intrebare: Anvelopele sunt inregistrate in contabilitatea firmei ca obiecte de inventar. Atunci cand se uzeaza, se schimba si sunt lasate in service-ul care face inlocuirea. Ce documente sunt necesare pentru scoaterea lor din gestiune? Este suficient un referat intern? Din punct de vedere TVA exista implicatii (ajustare)?
24Mai2016
Scoaterea obiectelor de inventar din contabilitate
de
Costin A. Istrate
valabil la 24 Mai 2016
Intrebare: Ce documente intocmesc pentru scoaterea obiectelor de inventar din contabilitate deoarece sunt deteriorate?