Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Februarie 2024

Obligatia de a dota lockere (easybox) cu aparate de marcat electronice fiscale

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Suntem o firma de curierat ce avem montate mai multe lockere (easybox) in diverse locatii. La aceste lockere se incaseaza de la clienti persoane fizice exclusiv cu cardul atat contra valoarea serviciului de curierat, cat si rambursuri. Avand in vedere prevederile din HG 355/2023 de modificare a OUG 28/1999, societatea noastra are obligatia de a dota aceste lockere cu case de marcat? In Monitorul Oficial nr. 344 din 24 aprilie 2023 a fost publicata Hotararea nr. 355 din 20 aprilie 2023 privind modificarea si completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal. Operatorii economici care efectueaza livrari de bunuri sau prestari de servicii prin intermediul automatelor comerciale ce functioneaza pe baza de plati cu cardul, precum si de acceptatoare de bancnote sau monede, dupa caz, au obligatia de a dota automatele comerciale cu aparatele de marcat electronice fiscale pana la data de 31 decembrie 2023. Totusi, societatile comerciale primesc o perioada de gratie in care nu risca amendarea pana la 1 octombrie 2024.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6920

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Feb222024

Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: In cazul in care la o pensiune, care are casa de marcat, se cazeaza o persoana care solicita factura pe srl si achita in numerar, se poate emite chitanta? Sau obligatoriu bon fiscal? Va rog sa imi dati si baza legala.
Feb172024

Document incasare vanzari prin aparat vending

de Elena Garofil valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?
Feb022024

Obligatia de a dota lockere (easybox) cu aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 02 Feb 2024
Intrebare: Chiar si in situatia in care la aceste lockere se incaseza exclusiv cu cardul, si in aceasta situatie exista obligatia dotarii acestora cu case de marcat? Multumesc!
Aug302023

Medici. Exceptarea de la utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 30 Aug 2023
Intrebare: Avem incheiate 2 contracte de prestari servicii medicale cu aceeasi societate pentru 2 medici cu specializari diferite. Unul dintre ei ne aduce ca document justificativ pentru banii incasati chitanta si factura fiscala iar celelalt ne aduce ca document justificativ bon fiscal si factura. Deoarece platile sunt efectuate catre aceeasi societate este normal sa am documente pentru justificarea platii ...
Iul312023

Completarea si transmiterea formularului 4105 privind starea caselor de marcat

de Alexandru Palaghia valabil la 31 Iul 2023
Intrebare: O societate a avut o casa de marcat care nu functiona corespunzator, motiv pentru care s-a procedat in martie 2023 la scoaterea memoriei fiscale de catre o unitate specializata si s-a depus la ANAF formularul F4105 - notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal cu privire la scoaterea memoriei fiscale in iulie 2023. Societatea nu a mai folosit acesta casa de marcat si a ...
Iul272023

Transportul rutier international de persoane exceptate de la utilizarea casei de marcat

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Iul 2023
Intrebare: Firma noastra de transport persoane executa transport din Moldova in Romania si retur. - este de ajuns sa dea bilete de transport sau este obligatoriu casa de marcat? Cum procedez cu biletele cumparate online? Multumesc.