Obligatii membri CA nerezidenti
O societate cu sediul in Romania are un consiliu de administratie format din 3 membri, cu care are incheiate contracte de mandat, doi dintre acestia fiind persoane fizice nerezidente (un cetatean italian, rezident fiscal in Malta si un cetatean italian, rezident fiscal in Italia, ambii realizand venituri din salarii in tarile de rezidenta fiscala). Activitatea specifica de administrare a firmei romanesti se realizeaza de catre cei 2 nerezidenti de la distanta, din tarile de rezidenta si prin prezenta in Romania, cca 20-30 zile pe an. Ambii nerezidenti au NIF in Romania si au, de asemenea, document portabil A1, obtinut din tarile de rezidenta.
Ce obligatii are societatea din Romania? Care este regimul fiscal al indemnizatiei de administrare pentru administratorii nerezidenti? Care sunt documentele pe care trebuie sa le prezinte administratorii nerezidenti in Romania? Cu ce data produce efecte documentul portabil A1? Multumesc!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!