Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024

Obligatii Ro e-Transport

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Avem mai multe situatii cu privire la E-Transport pe care nu stim sa le tratam. Marea majoritate fiind legate de declarare numar autovehicul si cand se termina responsabilitatea noastra, noi fiind frunizorul de marfa. 1. Conditiile de livrare influenteaza responsabilitatea noastra de obtinere a codului UIT? De exemplu, cand clientul ridica marfa de la depozitul nostru, care ar fi obligatiile noastre, tinand cont ca numai avem niciun control de la plecarea clientului? Cateodata noi emitem o singura factura de marfa, iar clientul vine sa ridice marfa cu 2 sau chiar 3 masini. Alta data emitem mai multe facturi, clientul are mai multe puncte de lucru. Ridica marfa de la noi si apoi le descarca la fiecare punct de lucru in ordinea in care considera soferul ca e potrivita. 2. In momentul in care curierul preia marfa de la noi - nu avem control in ce masini grupeaza sau desparte curierul marfa. Poate fi cazul cand noi livram din Bucuresti, catre Arad si Oradea. In Arad 2 clienti. Curierul preia marfa de la noi, apoi o duce in HUB de unde o repartizeaza catre masini mai mici. Cum ar trebui sa declar eu in E-transport, doar numarul de masina initial? 3. Firma de transport preia marfa. Opririle in diverse HUB-uri pana la livrare sunt imposibil de obtinut. 4. Cat de repede ar trebui sa fac eu modificarea mijlocului de transport, daca clientul se hotaraste sa mute marfa la 8 seara si sa o livreze atunci? Eu ar trebui sa anunt modificarea pe loc sau pot si a doua zi, in caz ca aflu? Daca este oprit autoturismul si nu are actualizat numarul in E-transport, cine este raspunzator? 5. Daca un client ridica marfa de la noi si nu ne anunta ca a schimbat autoturismul, cine plateste amenda? Multumesc frumos.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria E-Transport

Apr182024

Obligatiile de raportare in e-Transport

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra importa si exporta, dar si achizitioneaza si livreaza intracomunitar/extracomunitar, bunuri fara risc fiscal ridicat, dar cu valori mari, de peste 10.000 ron, cu diversi transportatori (interni sau externi)/case de expeditii, transportul este organizat atat de catre societatea noastra, in calitate de cumparator sau furnizor, dupa caz, cat si de catre funizor sau cumparator, ...
Apr162024

Obligatia declararii in Sistemul RO e-Transport

de Profeanu Laura valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza marfuri din Uniunea Europeana pentru care are obligatia declararii in sistemul E-transport. Ce se intampla in situatia in care marfa care pleaca dintr-o tara a Uniunii Europene cu un mijloc de transport precizat la obtinerea codului UIT, dar la vama marfa este descarcat intr-un hub de marfuri si de acolo pleaca cu un alt mijloc de transport catre depozitul firmei. Este ...
Apr162024

Transport international de bunuri. Obtinerea coduluI UIT

de Ionut Jinga valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra vinde produse finite la poarta fabricii - FCA, clientul este cel care se ocupa de transportul marfurilor de la poarta fabricii in afara Romaniei. Va rog sa imi spuneti daca suntem obligati sa utilizam sistemul Ro e-Transport in aceasta situatie. Multumesc!
Apr122024

Achizitie autoturisme, aduse pe roti, cod UIT

de Elena Garofil valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: O firma achizitioneaza cateva autoturisme si autoutilitare din UE si le aduce in tara pe roti, nu prin intermediul unui transportator pe platforma. In acest caz este necesara obtinerea codului UIT?
Apr082024

Ro e-Transport. Achizitii din Ungaria

de Profeanu Laura valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra are achizitii intracomunitare din Ungaria. Furnizorul din Ungaria organizeaza si plateste transportul produselor din Ungaria catre Romania. Ei lucreaza cu o casa de expeditii. Pentru obtinerea codului UIT le-am solicitat datele necesare- transportator; nr. inmatriculare auto si raspunsul lor a fost ca ei lucreaza cu casa de expeditii si nu au aceste detalii. Va rog pentru acest ...
Apr062024

Achizitie intracomunitara de bunuri. Vanzare din depozitul din Romania. UIT

de Vera Constantin valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Compania, cu sediul social in Romania, opereaza un magazin online. Produsele comandate online sunt vandute de companie clientilor din Romania si sunt livrate de la un depozit central din Bulgaria. Compania organizeaza transportul acestor produse in grupaj de mai multe partide (fiecare colet este ambalat individual pentru fiecare client in parte cu destinatie finala la adresa de domiciliu a ...