Obligatii TVA la incasarea facturii dupa anularea din oficiu a codului de platitor TVA
Avand in vedere prevederile art. 316 alin. (11) lit. c) si art. 324 alin. (9) (10) din Codul fiscal, precum si art. 92 din Codul de procedura fiscala, in situatia unei firme platitoare de TVA aflate in sistemul TVA la incasare, care a fost declarata inactiva si ulterior i s-a anulat codul de TVA, la data inactivarii avand creante asupra clientilor pentru care TVA colectata era neexigibila:
Poate firma sa incaseze aceste creante pe perioada de inactivitate?
Ce obligatii are cu privire la exigibilitatea, declararea si plata TVA aferent sumelor incasate dupa inactivare si dupa anularea codului de TVA?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!