Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Arhivarea documentelor in format electronic

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ok sau nu). Stiu ca daca societatea foloseste un sistem informatic atunci poate stoca datele, dar in afara de registrele obligatorii (carte mare, registru jurnal, inventar) nu am gasit nimic. Ma intereseaza, legal, daca se poate lucra electronic, bineinteles cu semnare electronica. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Feb132024

Nerespectarea obligatiei de auditare a situatiilor financiare anuale

de Profeanu Laura valabil la 13 Feb 2024
Intrebare: O societate care indeplineste conditiile de marime stabilite prin OUG 1804/2014 nu a auditat situatiile financiare in ultimii 5 ani. Care sunt consecintele pentru perioada din urma si care sunt consecintele pentru viitor in cazul in care societatea va depune situatiile financiare fara raportul de audit?
Feb092024

Tratament contabil si fiscal factura 2023 neinregistrata

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: In momentul in care am primit confirmarea de sold de la un furnizor in 02.2024, am constatat ca nu s-a introdus o factura de discount comercial, aferenta lunii martie 2023. Cum se procedeaza in acest caz cu aceasta factura? Care sunt implicatiile fiscale? (Precizez ca societatea este microintreprindere, platitoare de impozit pe venit si cu TVA la Incasare).
Ian312024

ONG, auditare situatii financiare anuale

de Elena Garofil valabil la 31 Ian 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca exista obligativitatea auditarii Situatiilor Financiare la ONG-uri. Daca da, de cand incepe acesta obligatie? Multumesc!
Dec282023

Decontare factura utilitati emisa pe numele proprietarului

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: Un magazin alimentar este in chirie, cu contract inregistrat totul legal - de la persoana fizica. Am intrebarea daca factura de la electrica vine pe numele dansului si nu pe firma respectiva, se poate deduce fiscal, se poate sa inregistram in contabilitate? Daca nu, ce demersuri ar trebui sa faca firma sa poate deduce cheltuiala respectiva? Multumesc!
Nov072023

Schimbare vector fiscal. Investitii in curs. Impozitare

de Vera Constantin valabil la 07 Nov 2023
Intrebare: Printr-o microintreprindere am inceput edificarea unui imobil de locuinte si birouri in mai 2021. Bilanturile s-au depus ca microintreprindere. Investitia e inca in lucru, am incasat avansuri, dar inca nu am carti funciare asa ca nu se pot face contracte de vanzare autentice, deci nu am platit impozit pe venit. Daca trec de pe micro pe platitor de impozit pe profit 16%, se pot calcula ca si ...
Iul212023

Plata numerar in suma de 35.000 lei catre o persoana fizica

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Iul 2023
Intrebare: O societate, neplatitoare de TVA si platitoare de impozit pe profit, a achizitionat de la persoana fizica (nu PFA) o masina pe firma in valoare de 35.000 lei pe baza de contract. Suma a achitat-o cash persoanei de la care a achizitionat auto. Este legal sa achiti 35.000 lei cash (din cate stiu doar 10.000 lei poti achita ca persoana juridica)?