Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Platforma online comert. Documente contabile

Raspuns oferit de
S.M Armaselu

S.M Armaselu
Consultant fiscal
valabil la 25 Feb 2018

Intrebare: O societate cu raspundere limitata care detine o platforma online dezvolta si optiunea de market place. Mai exact, ofera posibilitatea altor persoane juridice sa isi listeze produsele pe site-ul respectiv, in schimbul unui comision.



Fiecare furnizor care alege aceasta varianta emite singur facturile si se ocupa de expedierea acestora. Exista insa, si posibilitatea ca un client sa plateasca online, banii fiind incasati in contul detinatorului platformei online, care ulterior, ii vireaza furnizorului (incasare in numele altei persoane).



In situatia aceasta, am urmatoarele intrebari:

1) Detinatorul platformei online este obligat sa isi deschida un cont distict pentru incasarile in numele furnizorulor care utilizeaza platforma pentru market place?

2) Exista un termen maxim pentru a efectua virarea banilor incasati in numele altor persoane?

3) Exista vreo prevedere legala in legatura cu documentele care trebuie sa stea la baza virarii banilor catre persoanele in numele carora a fost efectuata incasarea (un model de anexa, borderou etc.)?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 4791

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

Iul082018

Reguli comercializare material lemnos

de Ela Dumitra valabil la 08 Iul 2018
TVA
Intrebare: Un SRL nu are ca obiect principal de activitate comercializarea materialului lemnos (nici intre activitatile secundare) cumpara material lemnos cu taxare inversa (de la un furnizor cu factura si aviz regim special pentru material lemnos). Poate sa revanda la o persoana fizica (revanzarea facand cu TVA) daca nu are facturi si avize de tip material lemnos? Ce alte obligatii mai are legate de ...
Iun182018

Distribuire produse gratuite in numele furnizorului. Tratament contabil

de Olga Crevelescu valabil la 18 Iun 2018
TVA
Intrebare: O societate are unitati de desfacere cu amanuntul.Un furnizor vrea sa distribuie gratuit (pe baza de aviz) produsele sale in unitatile noastre pentru a le oferi gratuit clientilor nostri (in scopul de a-si face reclama). Cum ne inregistram si ne descarcam noi cu aceste produse? La ce pret? Cum trebuie procedat din punct de vedere fiscal? Ce documente trebuie incheiate intre societatea noastra ...
Apr252018

Inlocuire piese de schimb in perioada de garantie

de Mariana Prejbeanu valabil la 25 Apr 2018
TVA
Intrebare: Am finalizat o lucrare de instalare a unui echipament pentru un client Ex-UE. S-a constatat ca echipamentul necesita inlocuirea unor piese - in perioada de garantie, sa spunem. Care este reglementarea fiscala referitoare la inlocuirea pieselor de schimb pentru client din afara UE? Se poate livra cu factura proforma si valoare doar pentru vama (pentru a evita plata transportului dus-intors) si ...
Apr122018

Revanzare produse achizitionate de supermarket

de Constanta Popa valabil la 12 Apr 2018
TVA
Intrebare: Este posibila revanzarea unor produse prin magazinul cu amanuntul, care au fost achizitionate din Profi, Kaufland, Dedeman, Leroy Merlin, Selgros?
Mar242018

TVA operatiune NON-UE

de Mariana Prejbeanu valabil la 24 Mar 2018
TVA
Intrebare: O firma din Turcia livreaza, in numele unei firme din Romania, cu cod valid de TVA in Romania, piese direct in Rusia. Firma din Romania trebuie sa factureze aceste piese firmei din Rusia. Nu avem DVE si Document de transport, livrarea/exportul facandu-se direct din Turcia de catre firma turceasca. Factura se va intocmi cu TVA ?