Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 3 Decembrie 2023

Procedura privind modificarea domiciliului fiscal

Raspuns oferit de
Ela Dumitra

Ela Dumitra
Lector Universitar dr.
Intrebare: In cazul in care ne schimbam sediul social, care este procedura de informare a ANAF cu privire la noul sediu? Ce documente trebuie depuse si in cat timp de la schimbarea sediului/inregistrarea la registrul comertului? Cererea preschimbare sediu - exista un anumit formular, sau se face cerere de mana? - CIF nou - contract de inchiriere nou - certificat de TVA in original - Hotararea AGA de schimbare a sediului. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Oct182023

Completare carnet produse agricole neconforme

de Profeanu Laura valabil la 18 Oct 2023
Intrebare: O societate achizitioneaza pe baza de carnet de comercializare produse agricole de la producatori atestati. Cum se procedeaza in cazul in care producatorul, ulterior, retrage o parte din aceste produse care sunt constatate ca fiind neconforme. Se poate completa fila de comercializare cu minus? Fila de comercializare este si document de plata sau trebuie intocmita o dispozitie de plata pentru ...
Oct182023

Situatiile in care este obligatorie intocmirea NIR-ului

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Oct 2023
Intrebare: Este obligatoriu sa se intocmeasca Nota de receptie a marfii, daca marfa intra in tara din non EU si se duce direct la clientul final, fara a ajunge la noi sau se poate inregistra direct factura fara NIR? Multumesc.
Aug302023

Medici. Exceptarea de la utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 30 Aug 2023
Intrebare: Avem incheiate 2 contracte de prestari servicii medicale cu aceeasi societate pentru 2 medici cu specializari diferite. Unul dintre ei ne aduce ca document justificativ pentru banii incasati chitanta si factura fiscala iar celelalt ne aduce ca document justificativ bon fiscal si factura. Deoarece platile sunt efectuate catre aceeasi societate este normal sa am documente pentru justificarea platii ...
Aug142023

Documente justificative pentru operatiunea de import marfa-clauza FOB realizata de catre intermediar

de Alexandru Palaghia valabil la 14 Aug 2023
Intrebare: Societatea SC x SRL (inregistrata in Romania, neplatitoare de TVA, asociat unic cetatean sarb) achizitioneaza zgura, de la o firma platitoare de TVA inregistrata in Serbia, in port FOB Smederevo Serbia. Firma din Serbia de la care SC x SRL achizitioneaza zgura, emite initial factura comerciala, iar ulterior va emite factura fiscala atunci cand vamuirea de incarcare si export este finalizata. ...
Iun152023

Registrul Inventar PFA

de Profeanu Laura valabil la 15 Iun 2023
Intrebare: Care este modalitatea de completare a registrului inventar pentru un PFA si care este formularul actual? Am intalnit mai multe opinii. Se completeaza in fiecare an un formular cu valorile la 31.12.22 pentru active (stocuri materiale?, obiecte de inventar, imobilizari...). Se completeaza de la inceputul activitatii in ordinea cronologica pentru obiecte de inventar si imobilizari. La data iesirii ...
Mai292023

Pastrare documente financiar-contabile

de Portal Codul Fiscal valabil la 29 Mai 2023
Intrebare: Este obligatorie listarea bonurilor de consum - eliberare materiale din gestiune? Se listeaza in doua exemplare, unul se preda la serv. Contabilitate. Sunt zeci de mii de bonuri de consum intr-un an. Dpdv al arhivarii documentelor, acestea nu se pot lista in momentul solicitarii organelor de control: auditori, ANAF? Este un consum foarte mare de hartie, consum de timp alocat pentru legare, ...