Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Mai 2024

Raportul zilnic Z emis de catre AMEF-uri

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: Referitor la casele de marcat: Zilnic, in jurul orei 12, se ridica de la punctele fixe banii in vederea depunerii la banca, de catre un angajat al firmei. Intre ora 14 si 15 la depozitul central se totalizeaza incasarile de la toate punctele de vanzare si se ridica in acest interval, tot zilnic, de catre firma de colectare numerar, care ii depune la banca a doua zi.Tot la depozitul central se centralizeaza datele si se intocmeste registrul de casa. Astfel, ridicam in mijlocul zilei o parte din bani iar restul de bani din ziua respectiva se ridica a doua zi impreuna cu prima jumatate a zilei urmatoare. La finalul zilei, pe casa de marcat se trage raportul z iar la mijlocul zilei cand se ridica banii, pe casa de marcat se trage un raport X, se intocmeste un monetar pe care semneaza casierul si cine ridica banii, si o DP pe numele angajatului care ii ridica in vederea depunerii la banca.In registrul de casa se inregistreaza doar foaia de varsamant pentru banii depusi. Organul de control ne-a sugerat sa operam pe casa de marcat aceasta suma iesita in vederea depunerii la banca astfel incat banii din sertar sa corespunda cu banii din raportul X. Firma de la care am achizitionat casa de marcat ne-a sugerat solutia sa se scoata un raport Z in momentul ridicarii banilor - nu raport X cum procedam noi, si un al doilea raport Z la finalul zilei pe restul incasarilor, deoarece nu ne permite casa alta solutie. Va rog sa ne spuneti daca este legal sa emitem 2 Zet-uri in fiecare zi sau cum este corect sa procedam de acum inainte.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4649

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Apr062024

Pastrare si arhivare documente

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Ne mutam - ce pastram si ce arhivam? Ce se poate arhiva si dupa cat timp? Multumesc.
Mar252024

Principiul contabilitatii de angajamente

de Profeanu Laura valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Primesc cateodata facturi de la Bolt pentru platile existente in extrasul de cont, dar de cele mai multe ori, am doar plata facuta catre Bolt in extrasul de cont. Daca nu imi sunt aduse facturi pentru unele cheltuieli cu transportul (Bolt) pot sa trec cheltuiala deductibila, doar folosindu-ma de plata din extasul de cont unde scrie Bolt trip? Multumesc.
Feb012024

Legislatia compensarilor efectuate intre agentii economici

de Alexandru Palaghia valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: Care este documentul prin care se poate realiza compensarea intre 2 persoane juridice, cu capital privat? Si compensarea astfel documentata este un document justificativ suficient pentru a deduce / colecta TVA-ul facturilor astfel stinse, prin compensare?
Dec172023

Achizitie bunuri/servicii fara documente justificative. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 17 Dec 2023
Intrebare: Un SRL Platitor de TVA si de Impozit pe profit, efectueaza plati cu cardul pentru achizitia drepturilor de utilizare a diverselor aplicatii informatice, plug-in-uri, etc., necesare companiei. Achizitiile se fac de pe divese site-uri. Unele dintre acestea nu ofera date de identificare a companiilor furnizoare si pentru unele dintre acestea nu se pot obtine facturi pentru inregistrarea in ...
Nov152023

Inregistrare contracte chirii la ANAF. Scutirea de TVA pentru inchirieri

de Profeanu Laura valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: Un SRL "AA" inchiriaza spatiul detinut unui alt SRL "BB". Trebuie inregistrat contractul respectiv la ANAF? In momentul achizitiei cladirii SRL-ul "AA" era neplatitor de TVA, conform CAEN nu avea obligatia sa se inregistreze ca platitor TVA. Cum procedeaza daca depaseste plafon TVA pentru venituri din inchiriere spatiu?
Nov062023

Procedura privind modificarea domiciliului fiscal

de Ela Dumitra valabil la 06 Nov 2023
Intrebare: In cazul in care ne schimbam sediul social, care este procedura de informare a ANAF cu privire la noul sediu? Ce documente trebuie depuse si in cat timp de la schimbarea sediului/inregistrarea la registrul comertului? Cererea preschimbare sediu - exista un anumit formular, sau se face cerere de mana? - CIF nou - contract de inchiriere nou - certificat de TVA in original - Hotararea AGA de ...