Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Septembrie 2025

Refacturare cheltuieli sau cheltuieli accesorii. Client - persoana impozabila din UE

valabil la 14 Mar 2019
Intrebare: Suntem o societate cu specific de productie, fabricarea branturilor pentru incaltaminte. Produsele sunt destinate clientilor din UE. In procesul de fabricatie folosim cutite pe care le achizitionam din intern si al caror cost il refacturam (uneori) clientilor. De asemenea, mai refacturam si costul transportului pana la client. Aceste refacturari trebuie sa fie cu TVA sau nu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: fabricare incaltaminte

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria TVA Colectata

11Sep2025

Cod TVA anulat din oficiu. Depunere D311 pentru operatiuni de inchiriere

de Gina Popescu valabil la 11 Sep 2025
TVA
Intrebare: Societate cu cod tva anulat din oficiu, nu a solicitat reactivarea codului si a inregistrat venituri doar din inchiriere imobil, venituri scutite fara drep de deducere. Acum are notificare sa colecteze tva. Trebuia sa colectez tva daca codul a fost anulat si a inregistrat doar venituri din inchiriere imobil? Ajustarea tva dedusa la imobil a fost facuta intr-o perioada anterioara in care a avut ...
10Sep2025

Cota TVA chirii facturate in avans

de Alexandru Palaghia valabil la 10 Sep 2025
TVA
Intrebare: O societate platitoare de TVA in iulie 2025 a emisa o factura cu TVA de 19% avand ca obiect 5 chirii lunare facturate in avans (perioada august - decembrie 2025). Factura a fost emisa in luna iulie 2025 iar incasarea integrala conform prevederilor contractuale a fost pana in data de 15 iulie 2025. Lunar, incepand cu luna august 2025, se emit facturi de chirie aferente fiecarei luni in parte ...
04Sep2025

Regularizare avans incasat

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Sep 2025
TVA
Intrebare: Avem urmatoarea situatie cu un client - avem un contract incheiat in luna februarie 2025 cu conditii de plata: 40% avans la semnare, iar diferenta sa se factureze in 6 rate lunare. Asadar, avem o factura de avans in februarie si cinci facturi reprezentand rate, ultima factura - cea pentru rata 6 urmand a fi emisa in august. In acelasi timp cu facturarea ultimei rate, trebuie sa regularizam si ...
28Aug2025

Vanzarea unei ramuri de activitate: tratament TVA si reguli privind tranzactiile intre afiliati

de Profeanu Laura valabil la 28 Aug 2025
TVA
Intrebare: Speta este despre o tranzactie de vanzare a unei divizii de busines activitate de productie, care include active imobilizate (teren, cladire, utilaje, obiecte de inventare, piese de schimb), transfer de personal salarial, vanzare de active circulate (stocuri de produse finite, de materii prime si materiale consumabile). Tranzactia are loc intre 2 persoane juridice inregistrate in Romania si ...
28Aug2025

Facturarea avansurilor si livrarilor in cazul schimbarii cotei de TVA

de Profeanu Laura valabil la 28 Aug 2025
TVA
Intrebare: Clientul a achitat avansul pentru marfa (mobila de bucatarie) in luna iulie si s-a facturat avansul cu cota de 19%. Marfa va fi livrata ulterior si se va intocmi factura de livrare si se va storna avansul. Va rog sa ne spuneti cu ce cota de tva trebuie intocmita factura de stornare avans marfa. Multumesc!
26Aug2025

Plata remuneratie UCMR-ADA

de Vera Constantin valabil la 26 Aug 2025
TVA
Intrebare: Societate comerciala cu obiect de activitate proiectia de filme cinematografice, datoreaza o serie de taxe si contributii din pretul de vanzare al biletelor, printre care o remuneratie reprezentand drepturi patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor muzicale catre UCMR-ADA, Remuneratia se calculeaza prin aplicarea procentului de 1,6% din valoarea veniturilor trimestriale obtinute prin ...
x