Regim contabil bransament apa si racord canalizare
valabil la 20 Mai 2024
Intrebare: Am primit o factura cu deviz pe care scrie: Bransament apa si racord canalizare. Avand in vedere ca valoarea este mica, deoarece conductele de racord au fost aproape de perimetrul societatii, factura se inregistreaza pe imobilizari sau pe cheltuieli? Devizul contine: - Sapatura manuala si mecanizata; - Umplutura cu pamant in straturi uniforme - Realizare strapungere prin fundatie gard; - Teava PVC; - Cot; - Camin racord canalizare; - Piesa bransare pe colector. Acum astept un aviz de la firma de bransare. Valoarea facturii pentru tot este de 5890 tva. Inregistrarea corecta este pe cont 1.8.4. Canale pentru alimentare cu apa si evacuarea apelor. 32-48 ani amortizare sau care ar fi alta varianta corecta? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale
Ian102025
Evaluarea activelor
de
Alexandru Palaghia
valabil la 10 Ian 2025
Intrebare:
Va rog sa ma ajutati cu o clarificare privind rapoartele de evaluare ale proprietatii.
Este corect asa?
1. raport de evaluare in scopuri statutare (inregistrat in contabilitate) - se intocmeste la fiecare 3 ani
2. raport de evaluare pentru taxele locale (neinregistrat in contabilitate, intocmit doar pentru depunere la DITL) - se intocmeste la fiecare 5 ani
Poate fi utilizat acelasi ...
Nov292024
Factura onorariu succes primita de la intermediar
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 29 Nov 2024
Intrebare:
Intre societatea A si societatea B se incheie un contract de intermediere. Imobilul de vanzare este in proprietatea societatii A. La vanzarea proprietatii societatea B factureaza catre societatea A servicii de intermediere, in contract acest serviciu este denumit onorariu fix de succes.
Care este monografia contabila pentru operatiunea descrisa de mai sus?
Exista vreo posibilitate sa adaug ...
Nov202024
Achizitie echipament cu plata in rate
de
Constanta Popa
valabil la 20 Nov 2024
Intrebare:
Achizitionam un echipament printr-un contract de vanzare cumparare cu rezerva dreptului de proprietate. Plata echipamentului se face in 4 rate, facturate ca avans. Echipamentul este livrat la prima rata de avans. Cum evidentiem in contabilitate ca echipamentul este in posesia noastra? Cand se inregistreaza amortizarea lui? Multumesc!
Nov192024
Scoaterea din evidenta a imobilizarilor corporale prin vanzare
de
Profeanu Laura
valabil la 19 Nov 2024
Intrebare:
Societatea are ca obiect de activitate inchirierea si vanzarea de echipamente tehnologice.
Sunt situatii dese cand un echipament, incadrat initial ca mijloc fix, este inchiriat si apoi vandut.
1. Care este tratamentul contabil si fiscal pentru reclasificarea in marfuri a unui mijloc fix partial amortizat?
2. Exista o limita legala/ fiscala in ceea ce priveste durata de viata care trebuie ...
Nov182024
Tratamentul fiscal al vanzarilor de mijloace fixe sub valoarea contabila neta
de
Alexandru Palaghia
valabil la 18 Nov 2024
Intrebare:
Compania doreste sa vanda mijloace fixe ce nu sunt complet amortizate:
1. catre companie afiliata (non UE): pentru acest mijloc fix avem un raport efectuat de evaluator independent si s-a stabilit o valoare mai mica decat valoarea neta contabila. Vanzarea se va face la un pret mai mic decat cel din raportul de evaluare.
2. catre terta companie neafiliata (non UE): pretul de vanzare se ...
Nov142024
Agent de munca temporara. Achizitie laptopuri pentru angajatii din Serbia
de
Vera Constantin
valabil la 14 Nov 2024
Intrebare:
Compania din Romania A are un contract de agent cu o companie din Serbia B. Prin acest contract compania din Romania are 4 persoane din Serbia angajate. Aceste persoane au nevoie de laptopuri, unelte, instrumente de lucru - mijloace fixe si echipamente demo - inventar.
Intrebare:
- poate A sa cumpere laptopuri (mijloace fixe in general) din Serbia care sa fie livrate in local la compania ...