Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 9 Mai 2025

Regim fiscal cheltuieli personale ale administratorilor/asociatilor

Intrebare: Care este tratamentul fiscal si contabil pentru cheltuielile personale ale conducerii (asociatilor) care sunt si administratori si salariati pe o societate platitoare de impozit pe profit? Se achizitioneaza pe societate materiale pt reparatii la locuinta personala, servicii de dezinfectie, gradinarit, seminte de flori etc. Cum ar trebui sa inregistram aceste facturi si ce obligatii fiscale exista? Se schimba ceva daca aceste achizitii sunt facute pe o societate micro unde conducatorii sunt asociati si administratori, fara a fi salariati? Multumim.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Constructii

06Mai2025

Anulare antecontract. Consecinte fiscale si contabile

de Gina Popescu valabil la 06 Mai 2025
Intrebare: Am construit un imobil de locuinte. Am obtinut cartile funciare (intabularea) in 15.12.2024. In 27.12.2024 am predat un apartament unei persoane fizice, cu care am semnat anterior o promisiune de vanzare, cu proces verbal de predare primire, urmand ca in mai 2025 sa semnam contractul autentic de vanzare. Aferent procesului verbal am platit tva-ul si impozitul pe venit de 3%. Acum cumparatorul ...
30Apr2025

Indemnizatie delegare administrator. Tratament fiscal

de Constanta Popa valabil la 30 Apr 2025
Intrebare: Daca administratorul societatii nu are si contract individual de munca cu firma, mai poate beneficia de indemnizatie de delegare si de facilitatile fiscale acordate pentru avantajele salariale prevazute de art 76 din Codul fiscal? Daca da, in ce conditii? Multumesc!
11Apr2025

Locuinta de serviciu administrator salariat

de Gina Popescu valabil la 11 Apr 2025
Intrebare: Revin asupra spetei. Administratorul - care este si asociat unic - este angajat al societatii. Repet necesitatea construirii locuintei de serviciu: in folosul activitatii firmei. Depozitul este intr-o localitate mediu rural, la circa 12 km distanta fata de localitatea unde are apartament proprietate personala administratorul. Unele modele de articole sosesc cu defectiuni- administratorul le ...
04Apr2025

Capitalizare cheltuieli investitie imobiliara

de Constanta Popa valabil la 04 Apr 2025
Intrebare: In conditiile in care societatea noastra are incheiate contracte de prestari servicii, pentru construirea unui imobil (contract de antrepriza, contract de arhitectura, dirigentie de santier, pentru lucrari de instalatii), dar pe langa aceste contracte si firma noastra a mai achitat diverse avize de bransare, tarife de conectare la utilitati, taxe la inspectoratul de stat in constructii), adica ...
04Apr2025

Achizitie intracomunitara de bunuri. Depunere D406

de Ionut Jinga valabil la 04 Apr 2025
Intrebare: La trecere de la tva trimestrial la tva lunar ca urmare achizitie intracomunitara, facuta in luna februarie care este termenul de transmitere SAF-T? Pentru a prelua datele din primele doua luni este obligatoriu sa ramana ian feb la trimestru. Problema este ca DUk integratorul nu valideaza aceasta situatie. Este corecta situatia in care sa depunem 406 pentru fiecare luna? Multumesc!
21Mar2025

Deductibilitate cheltuieli deplasare salariati la si de la locul de munca

de Gina Popescu valabil la 21 Mar 2025
Intrebare: Pentru decontarea transportului salariatilor la si de la locul de munca, cu masina societatii, care au resedinta in alta localitate, combustibilul achizitionat de societate se inregistreaza pe 6022 si se deduce TVA integral, valoarea reprezentand avantajul neimpozabil pentru fiecare salariat declarat la rand 8.4 venituri neimpozabile se trece valoarea combustibilului cu sau fara TVA?