Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Februarie 2024

Regim fiscal TVA pentru decontare costuri intre persoane neimpozabile

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
Intrebare: Suntem o organizatie profesionala, fara scop patrimonial, care cuprinde toti asistentii medicali din Romania. Vom avea un proiect, finantat din fonduri proprii, in care este cooptata si organizatia similara din Spania deoarece in cadrul proiectului se vor efectua vizite in Spania cu asistenti medicali din Romania, pentru schimb de experienta. Astfel, se va incheia un protocol de colaborare cu organizatia din Spania, in care este specificat ca pentru costurile acestei actiuni partenerul spaniol sa emita factura (costurile cuprind plata persoanelor desemnate de organizatia din Spania sa se ocupe de acest proiect, chirie sali, protocol etc.). Partenerul spaniol ne-a transmis ca nu poate sa emita factura conform reglementarilor pe care le au in Spania, cel mult ei pot emite un certificat precum ca suma este primita ca o compensatie pentru obligatiile pe care le au, conform protocolului de colaborare. Cum procedam in aceasta situatie? Putem efectua plata catre partenerul spaniol pe baza acestui certificat, daca acesta va fi insotit de documente justificative, repectiv state de plata, facturi de chirie etc.? Cum procedam cu plata TVA in Romania avand in vedere ca nu vom avea factura de la partenerul din Spania? Multumesc anticipat pentru raspuns.

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9412

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

Feb082024

Recuperare costuri de la societatea mama

de Olga Crevelescu valabil la 08 Feb 2024
TVA
Intrebare: Am refacturat catre societatea mama, inregistrata in scopuri de tva in Germania, serviciile cu sortarea executata de catre o firma din Turcia pe baza unei reclamatii. Totodata pe baza acestei reclamatii am refacturat orele suplimetare cu angajatii nostri, tot pentru sortarea pieselor. Se declara aceste costuri de refacturare in D300? Multumesc.
Feb062024

Tratamentul TVA al achizitiilor de dispozitive medicale

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Feb 2024
TVA
Intrebare: O societate comerciala romana achizitioneaza de la persoane juridice platitoare de TVA din UE, implanturi dentare. Aceste produse sunt scutite de TVA cu drept de deducere, pe teritoriul Romaniei si asa le si factureaza catre clienti mai departe. Spuneti-mi va rog, in acest caz, noi cum operam aceste achizitii? Cu taxare inversa (ca o AIC normala) sau scutit cu drept de deducere? Cum se declara ...
Ian272024

Achizitii intracomunitare de bunuri fara factura

de Elena Garofil valabil la 27 Ian 2024
TVA
Intrebare: Am platit pe proforma pentru achizitie intracomunitara pentru un utilaj componente utilaj. La primirea utilajului primim factura doar cu valoarea utilajului, nu si cu valoarea componentelor. La sosirea componentelor nu am primit si factura pentru acestea, constatand ca furnizorul a declarat in D390 valoarea acestora, noi nu. Cum procedez daca ei au declarat in L3 2023 si noi constatam in L12 2023 ...
Ian112024

Inregistrarea in scopuri de TVA a altor persoane care efectueaza achizitii intracomunitare sau pentru servicii

de Profeanu Laura valabil la 11 Ian 2024
TVA
Intrebare: PFA pe norma de venit agricol face livrari de produse apicole catre Ungaria, catre firme fara tva si cu tva. Mentionam ca suntem neplatitor de tva. Va rugam sa ne scrieti cum sa procedam cu facturarea acestor produse si daca este cazul ca noi sa obtinem un cod special de tva.
Ian132024

Depasire plafon achizitii intracomunitare de bunuri. Obligatii TVA

de Constanta Popa valabil la 13 Ian 2024
TVA
Intrebare: Societate neplatitoare de TVA, realizeaza achizitii intracomunitare peste plafonul de 10.000 euro. Ce obligatii declarative si de plata are? Multumesc!
Dec012023

Achizitie intracomunitara de bunuri fara factura. Exigibilitatea TVA. Rectificare declaratii

de Constanta Popa valabil la 01 Dec 2023
TVA
Intrebare: Am facut o achizitie intracomunitara de bunuri. Atat noi, cat si partenerul nostru, suntem platitori de TVA. Marfa a venit la sfarsitul lunii septembrie, insa nu a fost receptionata. Nu am primit si factura, nu s-a facut autofactura. Am inregistrat receptia luna urmatoare. Ce facem la nivel declarativ: D390 (rectificativa?), D300 (regularizari rand 8), SAF-T (300801)? Atat la randul de ...