Regimul fiscal al imobilului luat in comodat
Apartament cumparat prin credit ipotecar pe persoana fizica. Se doreste realizarea unui contract de comodat intre persoana fizica si persoana juridica pentru realizarea activitatii de consultanta in spatiul respectiv. Pentru a-si deduce persoana juridica cheltuielile cu utilitatile si mici imbunatatiri aduse imobilului (mobilier achizitionat, jaluzele, sistem de supraveghere), care este procedura legala? Este necesara schimbarea destinatiei imobilulul sau doar se notifica la taxe si impozite locale si se face raport de evaluare si se plateste impozit pentru imobil nerezidential? Multumesc!
Daca in contractul de comodat se specifica suprafata destinata sediului social fara activitate economica se pot deduce cheltuielile cu utilitatile si reparatiile in proportie de 50% aferente suprafetei sediului fara a se modifica destinatia imobilului rezidential?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!