Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Iulie 2024

Restituire sume incasate in numerar in cazul returului de marfa

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Cum se inregistreaza urmatoarea operatiune: firma noastra vinde unei persoane juridice o marfa, cu bon fiscal ce are inscris codul fiscal al clientului, fiind cu o valoare de pana in 100 euro (deci fara factura, doar bon fiscal cu cod fiscal al clientului). Dupa un timp clientul vine inapoi cu marfa, semnaland ca are un defect, iar firma noastra este de acord sa-i primeasca marfa inapoi si sa-i restituie banii. Ce documente trebuie intocmite cu privire la primirea marfii defecte inapoi si restituirea banilor catre client.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4778

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Operatiuni de trezorerie

Iun222024

Introducerea sistemelor moderne de plata

de Profeanu Laura valabil la 22 Iun 2024
Intrebare: In contextul legii 406/2023 (Art. IV, punctul 1.) privind modificarea OUG193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata, cu aplicabilitate de la 16 iunie 2024, va rog sa imi spuneti daca intervine obligativitatea dotarii cu aparate POS pentru punctele de lucru ale unui IFN. Mentionam ca ponderea incasarilor in numerar este foarte redusa (sub 1% din total) si nu exista casierii la toate ...
Feb092024

Compensari cu facturi

de Olga Crevelescu valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: Se doreste compensarea mai multor facturi cu un partener, va rugam sa ne spuneti daca este posibil din punct de vedere legal si cum trebuie sa procedam (suma de aprox 200.000 lei) ce fel de documente sunt necesare. Ce obligatii declarative avem? Monografia contabila pentru aceasta operatiune economica.
Nov052023

Retur de produse. Plafoane de numerar

de Ionut Jinga valabil la 05 Nov 2023
Intrebare: Societatea noastra vinde cu amanuntul, pe baza de bon fiscal, produse cu valori care deseori sunt peste 5.000 lei. Sunt destul de dese situatiile in care clientul, persoana fizica, doreste sa faca schimb de produs, adica se returneaza produsul deja achizitionat (inainte de legea 296 din 26.10.2023 sau care a fost achitat cu cardul) si cumpara altul de minimum aceeasi valoare. In practica se emite ...
Aug062023

Dotare cu casa de marcat. Incasare cu card

de Vera Constantin valabil la 06 Aug 2023
Intrebare: O societate care desfasoara activitate de comert en-gros factureaza doar catre persoane juridice si este dotata cu POS. Societatea incaseaza facturile: cash cu chitanta, prin banca sau cu card prin POS. Este obligata sa fie dotata cu casa de marcat si sa emita bon fiscal pentru vanzarile incasate cu POS la sediul firmei? Va rog sa ne precizati incadrarea legislativa.
Dec282022

Obligativitatea dotarii punctelor de lucru cu dispozitive POS sau echivalente

de Alexandru Palaghia valabil la 28 Dec 2022
Intrebare: Prin prezenta va solicitam o consultatie referitoare la ORD.NR.16/2022, care printre alte modificari are si introducerea sistemelor moderne de plata POS, pentru casele de marcat. Astfel, persoanele juridice care desfasoara activitate de comert cu amanuntul si cu ridicata si care realizeaza o cifra de afaceri > de 10.000 euro au obligatia sa accepte ca mijloc de plata cardurile de debit, ...
Sep282022

Incasari in numerar de la persoane juridice, eliberare bon fiscal

de Elena Garofil valabil la 28 Sep 2022
Intrebare: Suntem o societate care detine in patrimoniu un imobil spitalicesc. O parte din el este inchiriat unor medici sau persoane fizice autorizate in servicii medicale, constituiti in CMI sau PFA, catre care se factureaza lunar chirie si servicii de curatenie. Cealalta parte din imobil se foloseste pentru laborator si analize medicale efectuate direct catre populatie. Societatea nu este platitoare de ...