Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 August 2025

Scoatere din evidenta produse expiratedeteriorate

Intrebare:

Societate comerciala platitoare de impozit pe profit si TVA, cu profil de activitate comert detine 3 magazine. La data de 31.12.2024 face inventarul, constatand produse expirate si deteriorate care nu se mai pot vinde in valoare de 60.000 lei pentru toate magazinele.

1. Cum pot proceda cu aceste produse daca au o valoare asa mare?

2. Ce document se intocmeste in aceasta situatie?

3. Care este monografia contabila de scoatere din gestiune a produselor?

4. Care este tratamentul fiscal fin punctul de vederea al impozitului pe profit si al TVA?

Multumesc anticipat!

 


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

29Iul2025

Revanzare produse achizitionate de la unitati protejate

de Vera Constantin valabil la 29 Iul 2025
Intrebare: Produsele achizitionate de la o unitate protejata pot fi revandute ca marfa? Multumesc frumos.
29Iul2025

Revanzare produse achizitionate de la unitati protejate

de Vera Constantin valabil la 29 Iul 2025
Intrebare: Si nu este concurenta neloiala?
15Iul2025

Valorificare stocuri ca deseuri

de Vera Constantin valabil la 15 Iul 2025
Intrebare: Fabrica face pasii necesari pentru a se inchide. Dupa oprirea productiei au ramas stocuri de materii prime de aproximativ 10 milioane ron. Aceste materii prime au fost achizitionate atat de pe piata interna, UE, dar si importuri (tva amanare la plata). S-a luat legatura cu furnizorii precum si cu alti producatori locali pentru a se preda aceste stocuri chiar si la un pret mai scazut, dar ...
14Mar2025

Perisabilitati la dulciuri si bauturi racoritoare

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Perisabilitati. Pentru produsele expirate putem aplica procentele de perisabilitate din HOTARARE nr. 304 din 15 aprilie 1999? Procentele respective la ce se aplica: la cifra de afaceri sau la valoarea stocului din produsul respectiv sau cum se procedeaza? Comercializam bauturi racoritoare si dulciuri. In ce categorie sa includ dulciurile, deoarece nu am gasit in anexa 1 limite de ...
14Feb2025

Marfuri primite cu titlu gratuit in cadrul unor promotii

de Olga Crevelescu valabil la 14 Feb 2025
Intrebare: Am primit de la furnizor o factura cu 1 bucata din produsul x cu valoare de 1000 lei si alta factura cu produsul y cu valoare 0, ca promotie "la o bucata cumparata, x primesti un produs gratis, Y". Cum inregistram intrarea celor doua produse si apoi vanzarea (in acelasi regim de promotie)? Care este monografia contabila si ce implicatii fiscale sunt?
28Ian2025

Evidenta productiei, gestiunea si contabilitatea societatii farmaceutice

de Profeanu Laura valabil la 28 Ian 2025
Intrebare: O societate care produce produse farmaceutice, medicamente, suplimente alimentare etc. Am urmatoarele intrebari: 1. Cum se tine evidenta productiei? 2. Trebuie sa existe un retetar-ingrediente-compozitie omologate si inregistrate la OSIM sau alt organism? 3. Cum se descarca gestiunea? 4. Cum se formeaza pretul de vanzare? 5. Monografia contabila a productiei, scaderii din gestiune ...
x