Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Aprilie 2024

Servicii inchiriere laptopuri de la unitati protejate

Raspuns oferit de
Vera Constantin

Vera Constantin
Expert contabil
valabil la 23 Iul 2023

Intrebare: Efectuam achizitii servicii de inchiriere PC-uri /laptop-uri de la o unitate protejata cf. L448/2006. Mentionam ca avem acord de parteneriat, contract de inchiriere, autorizatia de unitate protejata, fise postului persoanelor cu dizabilitati.Inchirierea se face pe un an de zile,iar la sfarsit achizitionam echipamentul. Conform contractului de inchiriere plata chiriei se face pentru 1an pe baza facturii fiscale in care apare chiria pe fiecare echipament, iar acestea le primim ulterior platii in decurs de 2-3 saptamani de la plata. Valoarea fondului pentru persoane cu dezabilitati datorate pentru luna iunie 2023 este de 11.000 lei, iar factura cu data de iunie 2023 este de 7.000 lei tva. Plata se efectuarea in data de 21.07.2023. Intrebari: 1. Pe declaratia 100 pentru luna iunie 2023 ce suma se mentioneaza la fondul pentru persoane cu dizabilitati? 2.Avand in vedere ca plata chiriei pentru 1 an de zile este efectuata in iulie 2023 , putem sa platim pana pe data de 25.07.2023 doar 50% din fond? Sau in functie de valoarea chiriei pe care o trecem lunar pe costuri, tot lunar deducem din suma de plata a fondului? 3.Daca am optat pentru plata fondului conform art.78 lit b) si avem acordul de parteneriat, este obligatoriu sa achizitionam lunar bunuri/servicii de la unitatea protejata respectiva sau doar atunci cand avem nevoie de astfel de achizitii? Adica in luna in care nu avem astfel de achizitii, vom plati integral fondul. Multumesc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7112

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

Apr112024

PFA. Salariat si certificat handicap 20232024

de Vera Constantin valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: PFA cu activitate de asistenta medicala realizeaza in 2023 venituri nete in suma de 15000, aceasta are si calitatea de salariata incepand cu luna septembrie 2023 si are si certificat de handicap accentuat permanent, este aceasta scutita de plata CASS in anul 2024 dat fiind faptul ca are calitatea de salariata? Dar in 2023 ce contributii ar trebui sa plateasca?
Nov222022

Achizitii de la persoane fizice. Revanzare. TVA

de Irina Dumitrescu valabil la 22 Nov 2022
Intrebare: O societate achizitioneaza produse in regim buy back de la persoane fizice (fara TVA) si le revinde cu TVA. Care sunt implicatiile din punct de vedere TVA? Societatea procedeaza corect din punct de vedere TVA? Multumesc.
Apr022022

Achizitii servicii Bolt Estonia. Impozit nerezidenti

de Vera Constantin valabil la 02 Apr 2022
Intrebare: Fiind in domeniul HORECA, avem livrari prin Delivery. Intre furnizorii de delivery, este si o firma IntraComunitara, Nerezidenta (Bolt - din Estonia) . Avand in vedere ca lunar primim facturi de comision de intermediere, suntem obligati sa platim Impozit pe nerezidenti, pentru aceste achizitii? Daca da, in conditiile in care avem Certificat de Rezidenta Fiscala, care ar fi procentul aplicat ...
Mar272022

Contributia pentru persoane cu handicap neincadrate.Achizitii de la unitati protejate

de Irina Dumitrescu valabil la 27 Mar 2022
Intrebare: O societate care are obligatia platii fondului de handicap in Feb in valoare de 20.000 Ron, achizitioneaza in aceeasi luna servicii de la unitate protejata in valoare de 5000 Ron. Dovada achizitiei se face cu acord de parteneriat & contract, factura si dovada platii. 1. Dovada platii trebuie sa se faca in feb sau nu mai tarziu de 25 ale lunii urmatoare (martie)? Mi-as dori sa stiu unde scrie ...
Ian272022

Facturare produse cumparate de la unitati protejate

de Vera Constantin valabil la 27 Ian 2022
Intrebare: O societate cu peste 50 de angajati achizitioneaza lunar, pe baza de contract, calculatoare asamblate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate intr-o unitate protejate autorizata furnizoare. Valoarea acestor achizitii lunare este mai mare decat jumatatea produsului dintre salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata inmultit cu numarul de locuri de munca in care ...
Dec262021

Achizitii intracomunitare produse accizabile. Exigibilitatea TVA. Obligatii

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Dec 2021
Intrebare: Cumpar marfa accizabila (bauturi) de la furnizor care imi livreaza in 2-3 saptamani din momentul in care are contravaloarea acestora in cont. Furnizorul emite FACTURA PROFORMA; ii platesc contravaloarea proformei; dupa 2-3 saptamani ma anunta ca i-a ajuns marfa; emite factura fiscala; imi livreaza marfa. Se intampla de multe ori ca factura sa fie emisa intr-o luna, plata sa fie in acea luna; ...