Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Septembrie 2025

Solutionare reclamatie calitativa pentru livrare intracomunitara de bunuri si valorificare deseuri in alt stat membru

valabil la 05 Mar 2023
Intrebare: Am efectuat o livrare intracomunitara de produse finite. O parte din produse au fost neconforme, asa ca am trimis altele cu aviz pentru inlocuire. Produsele neconforme nu s-au intors la noi deoarece cheltuiala cu transportul ar fi fost prea mare. Clientul nostru din Germania a reusit sa vanda aceste produse ca deseuri unei societati de valorificare din Olanda si vrea sa ni le plateasca la pret de deseu (mai mic decat al produselor finite). Intrebarea este: intocmim factura fara tva? Se poate considera livrare intracomunitara? Putem anexa avizul de inlocuire a produselor (celelalte documente obligatorii unei livrari intracomunitare) la factura pe care o vom intocmi acum? Mai sunt aspecte pe care le-am omis? Multumesc!

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2550

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Regimuri de taxare

20Aug2025

Aplicarea cotei reduse de TVA de 11% pentru livrarea de energie termica

de Profeanu Laura valabil la 20 Aug 2025
TVA
Intrebare: Avand in vedere modificarile legislative cuprinse in legea 141/2025 va rugam sa ne precizati la ce categorii de persoane fizice se aplica cota de 11 % pentru livrarea de energie termica (gaze) (art.29 alin k).
07Aug2025

Achizitie din China. Conditie de livrare DDP

de Vera Constantin valabil la 07 Aug 2025
TVA
Intrebare: Societate neplatitoare de TVA, platitoare de impozit pe profit. Achizitie de bunuri din China prin platforma Alibaba, factura primita de la compania chineza are precizate conditii de livrare DDP. Cum ar trebui inregistrata aceasta factura si ce implicatii declarative si fiscale rezulta din aceasta achizitie? Multumesc.
03Aug2025

Corectie facturi energie electrica

de Gina Popescu valabil la 03 Aug 2025
TVA
Intrebare: O societate comerciala a emis in luna iulie facturi pentru energie electrica catre consumatorii finali, cu TVA de 19%. In luna august s-au constatat erori de facturare privind cantitatile, iar societatea doreste sa storneze facturile emise in iulie si sa refactureze corect in august. Cum trebuie tratate, din punct de vedere al TVA aceste facturi storno?
31Iul2025

Cota TVA livrare flori in ghiveci, plante si arbusti ornamentali

de Amelia Dumitras valabil la 31 Iul 2025
TVA
Intrebare: Doresc sa clarific modificarile de TVA aduse prin Legea 141/25.07.2025 in ceea ce priveste cota de TVA ce se va aplica pentru comertul cu florilor in ghiveci, al plantelor si arbustilor ornamentali. Intrebarea este daca la aceste tipuri de produse se va aplica cota redusa de 11% sau cota standard de 21%. Multumesc.
30Iul2025

Livrare de bunuri dupa 1 august, avans incasat inainte de 1 august. Cota de TVA

de Ionut Jinga valabil la 30 Iul 2025
TVA
Intrebare: De la 1 August se modifica cotele de TVA. In comertul online, cand comanda a fost primita si incasata integral inainte de 01.08.2025, dar livrarea bunurilor va fi efectuata dupa aceasta data, cu ce cote de TVA va fi emisa factura? Va multumesc!
09Iul2025

Cota tva 2025 livrare condimente

de Vera Constantin valabil la 09 Iul 2025
TVA
Intrebare: In contextul noilor modificari legislative se pune intrebarea: ce cota de tva se va aplica pentru livrarea de ceai si condimente? Societatea noastra produce si ambaleaza ceaiuri si condimente, iar pana la 31.07.2025, cota cu care se facturau aceste produse a fost de 9%. Multumim.
x