Spalatorie auto. Carduri de fidelitate. Monografie contabila
O companie platitoare de TVA si impozit pe profit, al carei obiect de activitate este prestare de servcii de spalatorie auto self service incarca carduri de fidelitate (cota unica de tva) in relatie B2B catre o persana juridica care la randul ei este platitoare de TVA si impozit pe profit. La momentul incarcarii cardurilor de fidelitate societatea emite factura fiscala si primeste de la compania pentru care trebuie sa presteze serviciile de spalatorie suma cash (pentru care emite si chitanta) pe care o incarca pe cardurile de fidelitate utilizate ulterior pentru spalarea masinilor.
Care este monografia contabila corecta in relatia B2B, dar si la momentul folosirii voucherului de catre utilizatorul final? Care este impactul fiscal atat din punctul de vedere al bazei de impozitare al profitului, cat si al tva? Cum se transmite aceasta factura in e-factura si cum ar trebui sa apara si in SAF-T?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!