Subventie
Raspuns oferit deMariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 20 Ian 2017
Intrebare: Asociatia GAL este un ONG, care a semnat in luna Noiembrie 2016 un contract de finantare pe masura 19.4-Sprijin pentru cheltuielile de functionare si animare, in valoare de 1.510.034 lei, pentru perioada Noiembrie 2016 - Decembrie 2019, cofinantarea noastra fiind egala cu 0.
Aceste fonduri o sa fie folosite pentru urmatoarele cheltuielii:
- Cheltuieli cu personsalul;
- Cheltuieli pentru servicii de consultant tehnica si financiara, expertiza legate de implementarea SDL si audit;
- Cheltuieli logistice, administrative si de deplasare pentru functionarea GAL(masina, mobilier, echipamente IT, birotica, pepetarie, consumabile, deplasari);
- Cheltuieli pentru instruire si dezvoltarea competentelor privind implementarea SDL (cursuri de instruire pentru angajatii GAL);
- Cheltuieli pentru animare(materiale de promovare, animare si informare);
- Cheltuieli pentru sarbatori locale, festivaluri tematice, targuri de produse traditionale ai alte evenimente prin care se promoveaza teritoriul acoperit de GAL.
In luna Decembrie 2016, Asociatia a depus un Cerere de plata pentru avans in suma de 400.000 lei, aceasta fiind incasata la sfarsitul luni Decembrie 2016.
In luna Septembrie 2017 o sa fie depusa CEREREA DE PLATA NR. 1 pentru decontarea cheltuileile inregistrare in perioada Decembrie 2016 - August 2017.
In luna Iunie 2018 o sa fie depusa o CEREREA DE PLATA NR. 2 pentru decontarea cheltuielilor inregistrare in perioada Septembrie 2017 - Mai 2018.
Ultima CERERE DE PLATA NR. 3 o sa fie depusa in Decembrie 2019 pentru decontarea cheltuielilor inregistrare in perioada Iunie 2018 -* Decembrie 2019.
1. Inregistrez valoarea totala a contractului de finantare in contabilitate, si daca da, care ar fi monografia contabila?
2. Care ar fi monografia contabila pentru inregistrarea avansului si a incasari acestuia?
3. Cand si cum inregistrez CERERILE DE PLATA NR. 1, 2, 3?
Aceste fonduri o sa fie folosite pentru urmatoarele cheltuielii:
- Cheltuieli cu personsalul;
- Cheltuieli pentru servicii de consultant tehnica si financiara, expertiza legate de implementarea SDL si audit;
- Cheltuieli logistice, administrative si de deplasare pentru functionarea GAL(masina, mobilier, echipamente IT, birotica, pepetarie, consumabile, deplasari);
- Cheltuieli pentru instruire si dezvoltarea competentelor privind implementarea SDL (cursuri de instruire pentru angajatii GAL);
- Cheltuieli pentru animare(materiale de promovare, animare si informare);
- Cheltuieli pentru sarbatori locale, festivaluri tematice, targuri de produse traditionale ai alte evenimente prin care se promoveaza teritoriul acoperit de GAL.
In luna Decembrie 2016, Asociatia a depus un Cerere de plata pentru avans in suma de 400.000 lei, aceasta fiind incasata la sfarsitul luni Decembrie 2016.
In luna Septembrie 2017 o sa fie depusa CEREREA DE PLATA NR. 1 pentru decontarea cheltuileile inregistrare in perioada Decembrie 2016 - August 2017.
In luna Iunie 2018 o sa fie depusa o CEREREA DE PLATA NR. 2 pentru decontarea cheltuielilor inregistrare in perioada Septembrie 2017 - Mai 2018.
Ultima CERERE DE PLATA NR. 3 o sa fie depusa in Decembrie 2019 pentru decontarea cheltuielilor inregistrare in perioada Iunie 2018 -* Decembrie 2019.
1. Inregistrez valoarea totala a contractului de finantare in contabilitate, si daca da, care ar fi monografia contabila?
2. Care ar fi monografia contabila pentru inregistrarea avansului si a incasari acestuia?
3. Cand si cum inregistrez CERERILE DE PLATA NR. 1, 2, 3?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Monografii contabile
Iun262023
Monografie contabila ONG - POCU
de
Costin A. Istrate
valabil la 26 Iun 2023
Intrebare: ONG Alfa este beneficiara unui proiect POCU - din categoria ajutor de minimis - prin care finanteaza proiectele-planurile de afaceri castigatoare ale unor societati nou infiintate. Va rog sa-mi transmiteti monografia contabila pentru inregistrarea platilor facute de catre beneficiarul (ONG Alfa) de proiect POCU catre beneficiarii de ajutor de minimis (societati infiintate in urma finantarii ...
Aug292018
Subventii aferente activelor
de
Olga Crevelescu
valabil la 29 Aug 2018
Intrebare: Societatea ALFA SRL a depus un proiect in cadrul Programului START-UP NATION 2017, semnand in luna octombrie 2017 Acordul de finantare, ajutorul de minimin nerambursabil fiind de 200.000 lei.
Din cei 200.000 lei, 176.000 lei sunt pentru achizitia de utilaje, 8.000 lei consultanta si 16.000 lei salarii (pentru o periaoda de 4 luni).
In luna februarie 2018, sociatatea face achizitia si plata ...
Feb212017
Tiparire revista ONG. Monografie contabila
de
Costin A. Istrate
valabil la 21 Feb 2017
Intrebare: Un ONG produce si tipareste o revista de specialitate care este apoi distribuita celor interesati (membrilor, universitati, etc). Coperta se executa color la o tipografie, iar apoi se tipareste si se coperteaza la alta tipografie in lunile urmatoare listarii copertei. Va rog sa prezentati o monografie contabila pentru aceasta situatie.