Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Sucursala cu acelasi sediu cu societatea-mama. Activitate desfasurata doar de sucursala. Intocmirea balantei de verificare

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
Intrebare: Suntem o societate comerciala infiintata in 1991, In anul 1999 s-a deschis o sucursala a ei, sucursala care cumva desfasoara toata activitatea, societatea mama detine doar activele imobiliare. Ambele au acelasi sediu social si aceeasi conducere(administrator). Pana acum am avut balanta separata a sucursalei care se uneste cu cea a firmei mama si aceasta balanta cumualata este baza pentru calcul de impozite,a bilantului, etc.Exista angajati atat pe firma mama si alti angajati pe sucursala. Acum implementam un alt soft si e cumva mai greu sa introducem documenetele pe locatii, nu suntem siguri ca s-a inregistrat suma neaparat pe sucursala daca ii era aferenta. As vrea sa stiu daca suntem obligati conform legislatiei actuale sa avem balanta separata a sucursalei sau putem avea o singura balanta? Daca mai e nevoie de alte informatii pentru documentare, nu ezitati sa ma contactati. Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Apr132024

Deschidere punct de lucru societate

de Vera Constantin valabil la 13 Apr 2024
Intrebare: O societate A inchiriaza de la noi echipament si spatiu de lucru, isi aduce salariat pentru a opera pe echipament. Obligatia de a deschide punct de lucru este a societatii A, daca nu isi indeplineste obligatia, putem avea noi repercusiuni in vreun fel?
Apr032024

Infiintare societate, asociat in mai multe societati

de Elena Garofil valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: Acelasi administrator deschide in luna martie 2024 o alta firma in care detine 100%. Acum va detine peste 25% in fiecare din cele 6 firme si CA la februarie 2024 cumulata pe toate intreprinderile depaseste 500000 euro. Firma 6 se infiinteaza din start cu impozit pe profit? Mentionez ca acum toate celelalte 5 firme sunt la impozit pe profit (cele 2 micro incepand cu 01.01.2024).
Mar212024

Punct de lucru in Italia. Angajare salariat. Contributii

de Florentina Buzea valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: O firma din Romania, platitoare de TVA, achizitioneaza tamplarie din Romania pe care o vinde catre persoane fizice in Italia, doreste sa deschida un PUNCT DE LUCRU IN ITALIA si sa angajeze o persoana din italia cu timp partial pentru a presta servicii, respectiv montaj tamplarie. Mentionez ca persoana respectiva locuieste si are un loc de munca stabil in Italia. Unde trebuie inregistrat punctul ...
Mar112024

Dizolvarea societatii cu durata determinata de functionare

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: Societatea are inregistrata in Actul Constitutiv ca data de expirare a duratei de functionare, decembrie 2024. Ce implicatii are acest aspect din punct de vedere fiscal si al Registrului Comertului, avand in vedere ca societatea se afla in procedura de faliment si nu se doreste prelungirea duratei de functionare? Multumesc.
Feb292024

Executarea silita a tertului poprit

de Profeanu Laura valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Societatea X primeste adresa de la ANAF de tert poprit pentru societatea Y poprita de ANAF; - societatea X are datorii comerciale catre societatea Y, dar nu intentioneaza sa le achite; - ambele societati fac parte din acelasi grup; - societatea X crediteaza societatea Y in sensul ca efectueaza plati catre furnizorii acesteia; - inregistrarea creditarii se face la societatea X prin contul 461 ...
Feb022024

Sistemul de compensare datorii si creante SIC

de Profeanu Laura valabil la 02 Feb 2024
Intrebare: Daca am optat sa facem compensari conform HOTARARE nr. 773 din 28 octombrie 2019, respectiv prin intermediul platformei CPPI cu acei parteneri care la randul lor sunt inrolati pe aceasta platforma. Cu ceilalti parteneri care NU s-au inrolat putem face compensari si pe hartie - acord de compensare, proces verbal de compensare etc, sau nu ne mai este permisa compensarea decat prin CPPI? Multumesc!