Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 4 Iulie 2025

Sucursala cu acelasi sediu cu societatea-mama. Activitate desfasurata doar de sucursala. Intocmirea balantei de verificare

Intrebare: Suntem o societate comerciala infiintata in 1991, In anul 1999 s-a deschis o sucursala a ei, sucursala care cumva desfasoara toata activitatea, societatea mama detine doar activele imobiliare. Ambele au acelasi sediu social si aceeasi conducere(administrator). Pana acum am avut balanta separata a sucursalei care se uneste cu cea a firmei mama si aceasta balanta cumualata este baza pentru calcul de impozite,a bilantului, etc.Exista angajati atat pe firma mama si alti angajati pe sucursala. Acum implementam un alt soft si e cumva mai greu sa introducem documenetele pe locatii, nu suntem siguri ca s-a inregistrat suma neaparat pe sucursala daca ii era aferenta. As vrea sa stiu daca suntem obligati conform legislatiei actuale sa avem balanta separata a sucursalei sau putem avea o singura balanta? Daca mai e nevoie de alte informatii pentru documentare, nu ezitati sa ma contactati. Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

15Iun2025

Fuziune absorbtie societate cu capitaluri negative si pierdere fiscala

de Elena Ionescu valabil la 15 Iun 2025
Intrebare: Are loc fuziunea intre 2 societati: Societatea A (absorbita) care detine 100% actiunile societatii absorbante; Societatea B (absorbanta). Societatea A are capitaluri negative si pierdere atat curenta cat si reportata; Societatea B are capitaluri pozitive si profit. Care este tratamentul contabil si fiscal al pierderii preluate de catre societatea B de la societatea A?
13Iun2025

Obligatii fiscale la lichidarea unei societati: depunerea declaratiei 101 si a fisierului SAF-T (D406)

de Profeanu Laura valabil la 13 Iun 2025
Intrebare: Pentru o societate neplatitoare de tva si platitoare de impozit pe profit se doreste a se intocmi bilantul de lichidare ( "pe zero") la data de 31.05.2025. Declaratia 101, cu informatiile contabile pentru perioada 01.01.2025-31.05.2025 se poate depune pana la ce data? Societatea a depus D406 la 31.03.2025, dar pentru perioada 01.04.2025-31.05.2025 are obligatia depunerii?
16Mai2025

Suspendare societate, autoturism utilizat de asociat.

de Elena Garofil valabil la 16 Mai 2025
Intrebare: Ok, contractul de inchiriere trebuie incheiat intre societate (proprietar) si administrator (in calitate de chirias)? Poate fi cu titlu gratuit? In caz contrar cum se va face plata? Chiria cum va fi platita daca societatea va fi suspendata? Multumesc.
16Mai2025

Acordarea de imprumuturi intre persoane juridice

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Mai 2025
Intrebare: SC A si SC B, SC A este asociata in SC B, in acelasi timp SC A detine un teren pe care doreste sa construiasca o cladire. Poate SC B sa ajute SC A cu bani in baza unui contract de imprumut? Sau ce ma sfatuiti, cum sa procedam legal astfel incat SC A sa primeasca bani de la SC B? Dupa finalizarea cladirii, aceasta va fi inchiriata sau vanduta. SC A ii va inapoia banii investiti. Multumesc ...
28Apr2025

Creditarea de catre societate a administratorilor acesteia

de Profeanu Laura valabil la 28 Apr 2025
Intrebare: Se pot acorda avansuri spre decontare prin banca, respectiv transfer din contul societatii, in contul personal al administratorului? Societatea poate imprumuta administratorul?
05Apr2025

Depunere declaratie dupa radiere

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Apr 2025
Intrebare: La un SRL radiat anul trecut am declarat incorect impozitul pe dividende, o suma mai mica. Pot face declaratie rectificativa si vira diferenta?
x