Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024

Sume stabilite in urma unei inspectii fiscale

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 05 Oct 2021

Intrebare: O societate comerciala a facut obiectul unui control fiscal pe linia impozitului pe profit si a TVA. In urma controlului au fost stabilite in sarcina contribuabilului impozite si taxe suplimentare de plata. Societatea are obligatia de a inregistra diferentele de impozite si taxe in contabilitatea proprie, dar are si obligatia de a depune declaratiile rectificative D101 sau sumele suplimentare din RIF, preluate si in Decizia de impunere, sunt inregistrate in vectorul fiscal al contribuabilului de catre ANAF? Societatea intentioneaza sa solicite esalonare la plata, intrucat sumele sunt prea mari pentru a putea fi achitate in termenul prevazut de art. 156 alin.(1) din Codul de procedura fiscala. Va rog sa imi spuneti de asemenea, care este perioada maxima pe care se poate solicita esalonare la plata, care sunt etapele pe care ar trebui sa le parcurgem si care sunt documentele ce trebuie depuse in acest sens? Toata procedura ar trebui sa fie indeplinita pana la data termenul prevazut de art. 156 alin. (1) din Codul de procedura? Societatea ar putea sa solicite amanare la plata? In ce conditii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Executarea silita

Sep112023

Raspunderea penala a administratorilor in contextul debitelor fiscale

de Profeanu Laura valabil la 11 Sep 2023
Intrebare: O societate comerciala cu datorii la stat din 2011-2016 a primit notificare cu executare silita a debitorului principal persoana fizica care este unicul actionar si administrator. Actionarul societatii a primit notificarea prin posta de la Anaf. Datoriile provin din contributii salariale si impozit pe profit, aferent anilor 2011- 2016. Atasez notificare primita de la Anaf. Intrebarea este: in ...
Oct102019

Venituri din despagubiri. Impozit pe veniturile microintreprinderilor si TVA

de Dana Hristu valabil la 10 Oct 2019
Intrebare: Ca urmare a executarii silite a unui client, sumele incasate peste valoarea creantei reprezentand cheltuieli judiciare, dobanzi si penalitati in cazul unei microintreprinderi sunt venituri impozabile? Pentru aceste sume este necesar sa emitem factura cu TVA catre clientul executat sau catre executorul judecatoresc sau este suficienta inregistrarea 5121=7581 ?
Ian062017

Poprire

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Ian 2017
Intrebare: Am primit o poprire pe contul bancar in suma de 10.000 lei de la un Birou Executor Judecatoresc reprezentand salariul net + tichete masa pentru un salariat concediat. Banii au fost blocati si platiti salariatului. Noi am facut recurs in proces, dar se tot amana decizia instantei. Intrebarea ar fi daca aceasta suma sa o bag pe cheltuiala, sau in cont 473 si la finalul anului in 461, apoi iar in ...
Apr102015

Anularea din oficiu in scopuri de TVA. Consecinte fiscale

de Georgeta Serban-Matei valabil la 10 Apr 2015
Intrebare: O societate in insolventa primeste in data de 06 aprilie decizie de anulare a inregistrarii in scop de TVA potrivit 153 alin. 9 lit. c) din Codul fiscal incepand cu "data comunicarii deciziei" (decizia are data de 01.04.2015 ). La aceasta data stocurile de marfuri sunt substantiale si provin atat din achizitii interne cu TVA 24%, cat si din achizitii intracomunitare. Care sunt implicatiile din ...
Dec152014

Anularea codului de TVA. Efecte fiscale la furnizor/prestator si la cumparator/beneficiar

de Georgeta Serban-Matei valabil la 15 Dec 2014
Intrebare: Unei societati i-a fost anulata inregistrarea in scopuri de TVA in perioada 01.05.2014-20.07.2014, prin nedepunerea a doua deconturi consecutive. Societatea a facut toate demersurile pentru a se reactiva ca platitor de TVA si, in data de 21.07.2014, a redevenit platitoare de TVA. In perioada in care TVA a fost suspendat, societatea a emis facturi catre clientii sai cu TVA. - Cum trebuia ...
Nov292014

Costuri aferente utilizarii unui bun inchiriat. Tratamentul fiscal al TVA si impozitului pe profit, cheltuieli de la prestator aflat in insolventa

de Georgeta Serban-Matei valabil la 29 Nov 2014
Intrebare: Societatea A, aflata in insolventa, platitoare de TVA si impozit pe profit, inchiriaza in baza unui contract de inchiriere catre societatea B un autoturism. Contractul de inchiriere prevede ca toate costurile generate de folosirea autoturismului sa fie suporate de chirias (RCA, impozit auto, CASCO, asigurare, revizii). Societatea A are in CAEN inchiriere auto. In cazul unui control din partea ...