Suspendare activitate, plata si raportarea TVA pentru achizitii intracomunitare servicii
O societate s-a inregistrat in intrerupere de activitate la Registrul Comertului si documentele au iesit cu luna martie. Inactivitatea fiscala si anularea codului de TVA au fost emise de ANAF cu 30 aprilie.
Societatea primeste lunar facturi de la Micosoft pentru Microsoft Office, deci servicii intracomunitare. Cel putin la luna mai va exista aceasta factura, poate si in iunie, pana societatea reuseste sa inchida contractul de tip abonament.
Este clar ca incepand cu luna mai factura de la Microsoft trebuie sa fie cu TVA din Irlanda.
Problema e cum declar si cum platesc TVA pentru aceste facturi in Romania. Nu pot cere un cod de TVA intracomunitar daca societatea este in intrerupere de activitate la Registrul Comertului.
Pot declara pe CUI, in formularul 301, bifand neplatitor de TVA si completand la sectiunea 4? Multumesc anticipat pentru raspuns.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!