Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 10 Iunie 2023

Tratamentul contabil al cheltuielilor ulterioare legate de o imobilizare. Tratamentul acestora la impozitele locale

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: O societate comerciala cu domeniul de activitate comert cu imbracaminte, la deschiderea unui magazin nou, realizeaza lucrari de modernizare care constau in general in varuit, inlocuit gresie, recompartimentare spatiu, pereti noi, obiecte sanitare noi, aer conditionat. Acestea pot ajunge la valori destul de mari situtate intre 50.000-250.000 lei. Cum trebuie inregistrate in contabilitate aceste amenajari? In contul de cheltuieli (611) sau in contul de imobilizari 212? Care este tratamentul din punct de vedere al impozitului local? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4771

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Investitii

Feb232023

Monografie contabila amenajare spatiu comercial luat in folosinta

de Alexandru Palaghia valabil la 23 Feb 2023
Intrebare: O societate comerciala platitoare de tva si impozit pe profit modernizeaza magazinul cu parchet, schimbare rafturi etc. Spatiul este proprietate personala, nu este inregistrat pe societate si nu plateste nici chirie. Care sunt monografiile contabile pentru aceste investitii? Multumesc!
Mai032022

Evidentiere inlocuire sistem de iluminat

de Elena Garofil valabil la 03 Mai 2022
Intrebare: Firma incheie un contract de prestari servicii pentru inlocuirea sistemului de iluminat aferent cladirii pe care o are in proprietate (birouri depozit). In urma ofertei acceptate, se factureaza urmatoarele: - Diferite corpuri de iluminat - Senzori de miscare - Materiale (doze, cabluri etc.) - Manopera - Transport. Lucrarea este predata pe baza de proces verbal de receptie. Valoarea totala a ...
Aug082019

Subventii pentru investitii primite. Tratament contabil

de Olga Crevelescu valabil la 08 Aug 2019
Intrebare: O societate a primit prin program start up o suma pentru investitii, o parte din investitii au fost facute inainte de primirea sumei, altele vor fi facute dupa. Cele facute inainte sunt trecute pe cheltuieli si respectiv imobilizari. La primirea sumei ea se trece in 475, amortizarea dupa 6811-2813 se face concomitent pe 475 - 7584, dar celelalte cheltuieli efectuate? Intrebarea mea este ...
Mai102019

Investitii impuse de normele ISU. Tratament contabil si fiscal.

de Nicolae Liviu valabil la 10 Mai 2019
Intrebare: Societatea a efectuat investitii impuse de normele ISU in vederea obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu. Aceste investitii constau in: servicii de proiectare, lucrari electrice, instalatii de incalzire - centrala termica, lucrari interioare si exterioare pentru conformarea cladirilor, sisteme de securitate cu achizitionarea de materiale necesare realizarii lucrarilor respective. Toate ...
Nov212018

Lucrari realizate in cladirea unui hotel. Incadrarea la investitii sau la cheltuieli curente. Tratament contabil si fiscal

de Constanta Popa valabil la 21 Nov 2018
Intrebare: Un lant hotelier cu mai multe sucursale in tara efectueaza lucrari de reparatii investitii, modernizare in principalele categorii dupa cum urmeaza: 1. lucrari de modificare a hotelului in zona amplasarii ascensorului, - avize, autorizatii, proiect tehnic, materia prima, manopera, proiect extindere hotel prin mansardare, spatii de birouri etc., modernizare receptie si spatii anexa, bar, grupuri ...
Nov302016

Amenajari spatiu in comodat. Tratament contabil si fiscal

de Olga Crevelescu valabil la 30 Nov 2016
Intrebare: Societatea al carui administrator sunt are sediul social in baza unui contract decomodat (din anul 2006) la domiciliul meu. Sediul social al societatii este delimitat, in sensul, in care societatea ocupa doua camere si un WC, cu intrari separate, direct din curte, fiind independenta de intrarea in locuinta familiei. Cele doua camere destinate sediului social au fost amenajate cu mobilier specific ...