Tratamentul contabil si fiscal al creantelor comerciale neincasate, in lipsa procedurilor de insolventa la clienti
Pentru un client, pentru care s-au emis facturi in anul 2025 - facturi neincasate, s-a depus in luna septembrie 2025 planul de restructurare, urmand ca in luna octombrie 2025 sa se depuna planul de restructurare modificat prin care se estimeaza ca se recupereaza in caz de restructurare 82% din creanta pe o perioada de 5 ani, iar in caz de faliment 55,65% din creanta. Care sunt inregistrarile contabile pe care le vom efectua, la ce data, ce este deductibil si nedeductibil la calcul impozit profit si ce implicatii sunt din punct de vedere al TVA? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!