Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 4 Decembrie 2023

Tratamentul fiscal pentru modernizarile la cladirile ce depasesc 25% din valoare

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: Detinem cladiri nerezidentiale. Doar pentru stabilirea impozitului pe cladiri societatea a facut reevaluare in decembrie 2020 (in contabilitate nu s-a inregistrat reevaluarea). Ulterior se fac modernizari la una din cladirile detinute si reevaluate. Valoarea modernizarilor nu depaseste 20% din valoarea cladirii. In situatia cladirilor reevaluate procentul de 20% la care din valori se calculeaza? La cea reevaluata sau la cea din contabilitate? Daca reevaluarea a fost facuta in decembrie 2020, iar trecerea de la 3 ani la 5 ani a intrat in vigoare cu 01.07.2021, aveam obligatia sa facem alta reevaluare inainte de decembrie 2023? Cum se va proceda incepand cu anul 2023 dupa noile modificari aduse de Ordonanta 16? La ce valoare se vor calcula cei 20% in cazul modernizarilor? Va ramane in vigoare termenul de 5 ani pentru reevaluarea cladirilor? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2822

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Constructii

Mai252023

Modernizarea cladirilor societatii

de Vera Constantin valabil la 25 Mai 2023
Intrebare: O societate comerciala a procedat la modernizarea unor magazii, hale si anexe, care fac parte dintr-un singur obiectiv de investitii Imobil Constructii Ferma. Ferma a fost achizitionata de la o societate comerciala cu o valoare de intrare de 1.200.000 lei. Modernizarea s-a realizat in regie proprie, materiale si servicii realizate de prestatori externi, au fost evidentiate in contabilitate pe ...
Apr052023

Refacturare asigurari si garantii. Tratament fiscal

de Ionut Jinga valabil la 05 Apr 2023
Intrebare: O societate are incheiata o polita de asigurare pentru a putea participa la o licitatie. Ulterior, incheie contracte de subantrepriza, iar in baza acestor contracte doreste sa recupereze cota parte din cheltuielile de participare la licitatie. In speta, cota din cheluielile aferente politei de asiguare. Pentru recuperarea cotei din cheltuielile aferente politei de asiguare se aplica TVA? Cum este ...
Feb162023

Incetare PFA, transfer imobil in patrimoniul personal, tratament fiscal

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2023
Intrebare: PFA inregistrat in scopuri de tva detine in patrimoniu un imobil achizitionat in regim de taxare inversa. Va rog sa imi spuneti, daca se poate, care sunt implicatiile fiscale la incetarea activitatii PFA, atat din punct de vedere al impozitului pe venit, cat si din punct de vedere al ajustarilor tva. Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Dec142022

Monografie contabila si tratament fiscal plus la inventar imobilizare corporala

de Alexandru Palaghia valabil la 14 Dec 2022
Intrebare: In anul 2008 firmei noastre SA cu capital 100% de stat (functionam dupa legea societatilor comerciale, OMFP 1802/2014) i-a fost pusa la dispozitie de catre o firma furnizoare de combustibil, o statie fixa de distributie carburanti in container in baza unui aviz de insotire marfa si a unui proces verbal de predare-primire. Mai mult decat atat, firma furnizoare de combustibil, livrat in baza unor ...
Iul202022

Tratament contabil echipamente primite gratuit

de Ionut Jinga valabil la 20 Iul 2022
Intrebare: O societate comerciala a primit ca premiu de la un furnizor (in cadrul unei campanii de stimulare a vanzarilor) cateva echipamente de productie (unele sunt obiecte de inventar, altele mijloace fixe). Cum le vom contabiliza avand in vedere ca singurul document insotitor este un proces verbal? In acest document nu este precizata valoarea lor. La ce pret le vom inregistra? Va multumesc.
Mai042022

Tratament TVA la incasare neexigibila pentru sold furnizor neachitat

de Alexandru Palaghia valabil la 04 Mai 2022
Intrebare: Un furnizor neachitat, cu tva la incasare - tva ramas neexigibil pe 4428, se scoate din evidenta la 31.12.2021. Ce inregistrari trebuie facute din punct de vedere al tva-ului? Se ajusteaza tva-ul neexigibil? Se face rectificativa la D300 la decembrie 2021? Multumim.