Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 3 Decembrie 2023

Tratamentul TVA al mostrelor primite achizitionate intracomunitar si facturate cu valoare

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: Societate platitoare de TVA, am primit din Cehia produse alimentare pentru testare - mostre, dar cu valoare si fara a ne fi acordata vreo reducere. Intrebarea mea este: cum consider aceasta factura - achizitie intracomunitara cu taxare inversa bunuri 9% sau servicii? Mentionez ca aceste produse se inregistreaza direct pe cheltuiala in contul 623 - campanii marketing. Multumesc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4633

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

Dec012023

Achizitie intracomunitara de bunuri fara factura. Exigibilitatea TVA. Rectificare declaratii

de Constanta Popa valabil la 01 Dec 2023
TVA
Intrebare: Am facut o achizitie intracomunitara de bunuri. Atat noi, cat si partenerul nostru, suntem platitori de TVA. Marfa a venit la sfarsitul lunii septembrie, insa nu a fost receptionata. Nu am primit si factura, nu s-a facut autofactura. Am inregistrat receptia luna urmatoare. Ce facem la nivel declarativ: D390 (rectificativa?), D300 (regularizari rand 8), SAF-T (300801)? Atat la randul de ...
Nov262023

inregistrarea in regim special pentru achizitii intracomunitare de bunuri

de Amelia Dumitras valabil la 26 Nov 2023
TVA
Intrebare: - In cazul in care societatea, infiintata in anul 2023, face achizitii intracomunitare sub valoarea de 10.000 eur, are obligatia sa se inregistreze ca platitoare de TVA? - In cazul in care raspunsul precedent este negativ, atunci furnizorul din spatiul comunitar poate sa emita factura cu taxare inversa sau scutit? Multumesc! Cu stima, Mariana Zanfirache
Nov222023

Achizitie intracomunitara de servicii compensata cu credite acordate anterior de prestatorul intracomunitar

de Amelia Dumitras valabil la 22 Nov 2023
TVA
Intrebare: Am primit o factura emisa de Meta Platforms Ireland, cu cod TVA intracomunitar valid IE, numai ca spre deosebire de celelate facturi pe care le primesc de la acesta firma: - invoice nu are numar; - Nu exista precizarea Customer to account for any VAT arising on this supply in accordance with Article 196, Council Directive 2006/112/EC; - Aceste facturi nu sunt platite, ci se compenseaza cu niste ...
Nov212023

Cazare si utilitati spatiu inchiriat in Italia. Regim TVA

de Constanta Popa valabil la 21 Nov 2023
TVA
Intrebare: Dpdv TVA, ce obligatii fiscale/ declarative avem in Romania, avand in vedere urmatoarele: - Avem un salariat pe care il detasam in Italia pentru o perioada de 1 an si 2 luni (total 14 luni), el ramanand salariatul nostru dpdv al D112 pe toata perioada detasarii; - Conform conditii de detasare, compania noastra ii asigura cazarea in Italia; - Compania noastra este persoana juridica inregistrata in ...
Nov172023

Cadouri oferite in cadrul actiunilor de protocol. Tratament TVA

de Olga Crevelescu valabil la 17 Nov 2023
TVA
Intrebare: Pentru protocol (contractarea unor lucrari) a fost achizitionat un ceas din Italia in valoare de 36.000 euro. Furnizorul din Italia a comunicat un cod valabil de TVA. A fost inregistrata taxarea inversa 44260 = 44270 6840 euro (36.000 euro x 19%). Se poate deduce TVA in valoare de 6840 euro sau trebuie facuta inregistrarea contabila 623 = 44260 6840 euro? Multumesc frumos.
Nov172023

Tratamentul TVA al achizitiei de bunuri anterior inchiriate

de Alexandru Palaghia valabil la 17 Nov 2023
TVA
Intrebare: Am avut incheiat cu firma mama din Germania un contract de chirie pentru niste utilaje ce au fost livrate din Germania. Dupa 5 ani, contractul s-a incheiat si s-a luat decizia ca si utilajele se fie vandute catre noi, firma mama din Romania. Avand in vedere ca utilajele sunt pe teritoriul Romaniei la momentul vanzarii, din punct de vedere al TVA-ului cum se emite factura? Trebuie sa mentionez ca ...