Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Vanzari de lichidare. Conditii de indeplinit

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 12 Ian 2022

Intrebare: O societate avea un magazin mixt, care a fost inchis in luna decembrie 2021. Pe stoc au ramas mai multe marfuri, cu TVA 9 si 19%. Acum vrea sa vanda ce a mai ramas din stoc. Intrebarea noastra este, daca marfa se poate vinde la pret de achizitie, sau trebuie neaparat cu pretul cu care a fost receptionata? Multumesc pentru ajutor!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Apr122024

Achizitie intracomunitara cu ambalaje

de Olga Crevelescu valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Am achizitii intracomunitare de echipamente, cu livrare directa la clientul meu din RO. In foarte multe cazuri aceste echipamente vin ambalate pe paleti, paleti care raman la locul livrarii marfii. Paletii sunt specificati pe factura sau pe nota de transport a furnizorului extern cu valoare sau fara (se specifica doar modul de ambalare). Cum ar trebui sa evidentiem acesti paleti?
Mar172024

Reduceri comerciale acordate. Prevederi contabile si OG 992000

de Dana Hristu valabil la 17 Mar 2024
Intrebare: Pentru a stimula vanzarile, se acorda unor clienti care au achizitionat marfuri de valori mari de la societatea noastra, produse care sunt facturate cu discount 100%, astfel ca pe factura apar 2 pozitii (exemplu) 1- marfa cu o valoare de vanzare cu adaos 1100 lei 2- discount 100% 1100 lei Total factura 0.00 lei Monografie contabila: Descarcarea de gestiune 607=371 1000 lei Vanzare 411= % 707 1100 ...
Ian172024

Lipsa la inventar, inregistrare

de Elena Garofil valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: Cazul A. In urma inventarierii a rezultat un minus la materii prime care nu va fi imputat nimanui. Monografia contabila in aceasta situatie va fi cea de mai jos? 601=301 100 Bon Consum? 461=7588 100 Pv constatare? 635= 4426 19 4551=461 100 Pv compensare? Cei 19 lei vor fi evidentiati in D300 la rd 35 - 19 lei, ar mai fi de efectuat altceva? Nu cred ca este cazul efectuarii vreunei operatiuni ...
Nov252023

Vanzare marfa sub pret

de Profeanu Laura valabil la 25 Nov 2023
Intrebare: O societate a achitionat in septembrie 2022 marfuri din China la pretul de 600 euro/tona, pe care nu a reusit sa le valorifice, intrucat acestea, in timp, au inceput sa aiba probleme de calitate. Pentru a evita deprecierea accentuata a acestora, se doreste vanzarea rapida catre un client, insa, in prezent, pretul de piata a acestor marfuri a scazut cu 60% (cresterea pretului in 2022 fiind pe ...
Nov032023

Posibilitatea vanzarii sub costul de achizitie a stocului de marfuri greu vandabile, tehnici comerciale de vanzare

de Amelia Dumitras valabil la 03 Nov 2023
Intrebare: Firma platitoare de TVA si impozit pe profit, detine un stoc vechi, nevandabil, mai vechi de 3 ani. Exista posibilitatea vanzarii acestuia mult sub pretul de achizitie?
Nov032023

Plafonare preturi la produse alimentare

de Ionut Jinga valabil la 03 Nov 2023
Intrebare: Prin OUG 89/2023, la art 3(1) se plafoneaza adaosul comercial la produse intrate in tara la 5% plus cheltuieli operationale. Plafonarea se aplica produselor intrate in tara prin import/achizitii intracomunitare incepand cu data de 01.11.2023? Plafonarea se aplica numai importatorului sau e valabila regula de 5% cumulat pe tot lantul de distributie? Multumim.