Achizitii bunuri second hand de la persoane fizice. Documente de intocmit, casa de marcat
valabil la 04 Iun 2019
Intrebare: O societate comerciala cu raspundere limitata, neplatitoare de TVA, platitoare de impozit micro3%, avand cod CAEN 4779, achizitioneaza marfa (mobila second hand) din Germania de la o persoana fizica. Documentele pentru marfa achizitionata sunt o chitanta care a fost tradusa si in care sunt trecute pretul in euro si o detaliere a produselor primite, ex: dormitoare, dulap, scaune, si mai este specificat ca marfa este luata de la un camin de studenti. Societatea noastra face receptia marfii, urmand ca apoi sa fie scoasa la vanzare. Mentionam ca gestiunea se tine la pret de achizitie.1.Ce documente ar trebui sa intocmeasca societatea noastra si daca este corect ca marfa sa fie vanduta prin casa de marcat? 2. Chitanta si cu cmr sunt de ajuns pentru a introduce marfa in gestiune? 3. Ce alte obligatii ar mai avea societatea?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice
02Iul2025
TVA livrare bunuri si facturare ulterioara
de
Gina Popescu
valabil la 02 Iul 2025
Intrebare:
Nu pot emite o factura centralizatoare. Clientul solicita factura pe fiecare livrare in parte cu numar de nir pentru fiecare magazin. Ce nu imi este clar. Exigibilitatea tva intervine la data livrarii. Eu livrez pe 30 iunie si emit factura pe 15 iulie cu data de 15 iulie si tva-ul il colectez la data facturii? Multumesc.
21Iun2025
Achizitie servicii legate direct de un bun imobil din Romania, tratament contabil si fiscal TVA
de
Amelia Dumitras
valabil la 21 Iun 2025
Intrebare:
Societatea a contractat servicii de reamenajare a locatiei unde isi desfasoara activitatea de la o firma din Croatia, platitoare de TVA.
Firma din Croatia presteaza serviciile in RO in regie proprie si cu ajutorul subcontractorilor romani.
Cum ar trebui sa emita factura firma din Croatia? Cu TVA?
Ce obligatii declarative are firma din RO si cum va inregistra factura?
Multumesc.
20Iun2025
Tratament fiscal achizitie servicii bun imobil din Romania, prestator din stat tert
de
Amelia Dumitras
valabil la 20 Iun 2025
Intrebare:
Societatea noastra se ocupa cu amenajarea spatiilor de birouri pentru alte societati. In cadrul unui proiect, societatea noastra a subcontractat, la solicitarea clientului, o firma din Anglia (UK) ca sa realizeze aplicarea de folie de sablare pe usile din spatiul clientului de aici din Romania. Societatea noastra a primit o factura de la firma din UK privind serviciile realizate pe teritoriul ...
04Iun2025
Scoaterea din evidenta contabila a bunurilor donate
de
Profeanu Laura
valabil la 04 Iun 2025
Intrebare:
O Societate SRL cu capital majoritar de stat intentioneaza sa doneze doua mijloace de transport (autobuze) amortizate 100% catre un Stat care nu este membru UE, un stoc de piese care se afla in gestiune (pentru autobuze) si carburant care se afla in rezervoarele autobuzelor (trebuie evaluare pentru mijloace fixe de catre un autoevalotor extern pentru a determina valoarea reziduala, aprobare ...
19Mai2025
Regim TVA pentru achizitie servicii CHATGPT
de
Amelia Dumitras
valabil la 19 Mai 2025
Intrebare:
Societate platitoare de tva a primit o factura de servicii, abonament lunar CHATGPT, de la o firma din California, si mentioneaza pe factura cod TVA cu indicativ EU OSS. Factura este emisa fara tva si specifica pe factura tax to be paid on reverse charge basis 0. Ce implicatii fiscale sunt si ce declaratii trebuie depuse lunar pentru aceasta achizitie? Multumesc.
07Mai2025
Regimul TVA import bunuri
de
Alexandru Palaghia
valabil la 07 Mai 2025
Intrebare:
SRL platitor de TVA face o achizitie de la un partener european (CZ-cod inregistrat de TVA) insa marfa vine din CN cu vama in Constanta. Formalitatile vamale, taxele se vor plati de catre SRL. Cum va fi declarata aceasta tranzactie?