Achizitii intracomunitare de bunuri, documente de transport, regim fiscal TVA in Romania
Va rugam sa ne precizati concret care sunt documentele legale ce trebuie avute in vedere pentru ca achizitia intracomunitara sa fie in regula din punct de vedere al TVA, respectiv taxare inversa, pentru ca in cazul cu transportul efectuat de furnizor i-am solicitat acestuia copie dupa documentul de transport si am primit raspuns ca asta nu e treaba noastra, ca e sarcina lui. Si ca din punctul lor de vedere aceasta Directiva se aplica de cativa ani si ca nu ar fi nimic nou cu 01.01.2020.
De asemenea, in ce situatie declaratia prevazuta in Directiva, din partea cumparatorului si care se trimite in termen de 10 zile de la achizitie trebuie intocmita? Pentru ca, de asemenea, partenerii din comunitate ne-au spus ca nu trebuie aceasta declaratie, pentru ca ei s-au ocupat de transport si ca nu inteleg ce dorim. Si nu doar unul ne-a spus acest lucru. Daca se poate un raspuns concret, pentru ca articolul 45a din Directiva l-am citit, si sunt multe pareri. Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!