Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Avize de insotire a marfii necompletate distruse accidental. Reglementarea situatiei

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 05 Dec 2019

Intrebare: Care este procedura declararii, consemnarii distrugerii involuntare a unor avize de insotire a marfii? Dintr-o regretabila eroare o serie de avize tipizate dar necompletate impreuna cu alte documente au fost introduse intr-un distrugator de documente. Un referat al persoanei culpabile insotit de decizia administratorului ar fi suficiente pentru a consemna cele intamplate? Multumesc frumos!

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2030

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Mar032024

Avansuri. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 03 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt documentele justificative care stau la baza operatiunilor de incasari/plati avansuri marfa, in afara de factura aferenta si operatiunea in sine de incasare/plata. Doresc sa mai fac referire si la situatia in care decontarile se fac intre firme legate sau afiliate. Uneori avansurile incasate se restituie integral, cu factura si decontare aferenta. Va rugam sa ne ...
Iun192023

Vanzare echipamente aflate in custodie de la un furnizor UE

de Mariana Prejbeanu valabil la 19 Iun 2023
Intrebare: In luna mai societatea noastra receptioneza de la un furnizor din GERMANIA, in baza unor documente de transport echipamente, in vederea expunerii acestora la un targ de profil, Furnizorul lasa in costodie echipamentele livrate, urmand sa emita facturile fiscale la data la care societatea noastra va vinde echipamentele. Ce operatiuni ar trebui sa faca societatea noastra, din punct de vedere ...
Mar302023

Obligatii privind actele clientilor cabinetelor de contabilitate

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Mar 2023
Intrebare: Suntem cabinet de contabilitate si avem societati cu care am incheiat colaborarea, insa nu avem semnat act aditional de incheiere de contract (nu mai stim nimic de asociat/administrator, societatile nu mai au activitate, la unele avem si facturi de contabilitate neachitate in sold) aceste societati sunt din 2007 - maxim 2020. Ce putem face cu documentele care au ramas la noi? Nu avem acte de ...
Mar082023

Pastrarea documentelor financiar contabile pe suport tehnic

de Elena Ionescu valabil la 08 Mar 2023
Intrebare: Multumesc pt raspuns. Mai am o nelamurire: ce documente sunt imperios necesar de listat (ex. NIR, registru casa etc.) sau toate documentele pot sa ramana salvate in cloud?
Feb222023

Arhivarea documentelor in format electronic

de Elena Ionescu valabil la 22 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ...
Iun172021

Livrare echipamente cu montaj

de Vera Constantin valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza echipamente de la mai multe firme pe care le vinde sub forma unor instalatii (echipament 1, echipament 2, echipament 3 = INSTALATIE W). Echipamentele sunt achizitionate de la furnizori diferiti si sunt livrate, in momente diferite, direct catre clientul nostru, unde sunt montate si puse in functiune de tehnicienii nostri sau de subcontractori. La sfarsitul ...