Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Cladire pusa in functiune. Data inceperii amortizarii. Punerea in conservare

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
Intrebare: Firma a finalizat o constructie. Constructia fiind realizata pentru desfasurarea activitati de atelier mecanic pentru firma noastra. Pentru aceasta constructie am avut un certificat de urbanism. Finalizarea constructiei s-a facut inainte de expirarea certificatului urbanism. S-a facut proces verbal de punere in functiune si proces verbal de terminarea lucrarilor. Nu am primit inca autorizatia de functionare din partea Primariei. Autorizatia o vom primi dupa ce vom implementa sistemul ISU in viitor. S-a inregistrat la Primarie cladirea si vom plati impozit pe cladire.



Intrebare: In lipsa autorizatiei de functionare, putem incepe amortizarea cladirii pe 16 ani (este o cladire care se incadreaza in grupa 1.1.2) pe baza procesului verbal de punere in functiune? Amortizarea este deductibila? 

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Apr222024

Amortizare programe informatice

de Profeanu Laura valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O societate cumpara un software necesar pentru vanzari cu durata de utilizare nelimitata. Ulterior va primi facturi de actualizare soft sau de imbunatatire. Cum trebuie sa trateze softul initial din punctul de vedere al amortizarii. Avand in vedere ca are durata de utilizare nelimitata il poate amortiza in 3 ani dpdv fiscal? Actualizarile le poate trata ca imobilizari separate si sa le amortizeze ...
Mar292024

Cheltuieli cu amenajarea unui spatiu. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Avem un spatiu cu saloane de evenimente construit de noi si inchiriat. De la inceputul anului s-a incheiat un contract de consultanta peisagistica, am facut achizitii de pomi, tuia, plante, flori si multe alte elemente pentru infrumusetarea spatiului. Cum vom recunoaste aceste cheltuieli?
Mar232024

Achizitie motocicleta in interesul administratorului

de Ionut Jinga valabil la 23 Mar 2024
Intrebare: Administratorul unei societati doreste achizitionarea unei motociclete pentru a fi folosita doar de catre el in interes personal. Nu doreste sa deduca nicio cheltuiala si nici TVA-ul aferent. Este posibil acest lucru? Exista vreo implicatie fiscala in acest sens? Care sunt inregistrarile contabile pentru aceasta achizitie? Valoarea acesteia este de aproximativ 5.000 EUR. Multumesc!
Mar132024

Obiecte de inventar versus mijloace fixe

de Profeanu Laura valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Referitor cheltuieli amenajare apartament in vederea inchirierii: va rugam sa ne indicati care este procedura legala de incadrare fiscal-contabila pentru urmatoarele operatiuni; mentionam ca apartamentul a fost achizitionat in stare finala, functionala: 1. Executie perete despartitor montare usa, pe baza de factura furnizor, valoare mai mica de 20% din valoarea apartamentului. 2. Achizitie ...
Ian042024

Amortizare cheltuieli de racordare

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra dezvolta o investitie imobiliara si a incheiat cu E-Distributie Muntenia SA un contract de racordare. Conform contractului incheiat, societatea noastra trebuie sa achite catre E-Distributie Muntenia SA un tarif de racordare. In contabilitatea societatii noastre am inregistrat plata acestui tarif de racordare in contul 205. In contract nu este stabilita durata dreptului de ...
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...