Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Corectarea erorilor contabile

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 03 Ian 2022

Intrebare: In anul 2019 s-a executat o lucrare la un spatiu inchiriat, conform factura din 19.07.2019 in valoare de 33428.57 care a fost inregistrata direct pe cheltuiala 628=401/38 470. In urma controlului avut de la finante, acestia au considerat ca sunt investii asupra spatiului inchiriat si au procedat la recalcularea impozitului. Durata contractului de inchiriere este de 5 ani, din 01.08.2019 - 31.07.2024. Pentru anul 2019 s-a majorat baza impozabila cu suma de 35265 (38870-3205 amortizarea anului 2019), in anul 2020 au diminuat baza de impozitare cu suma de 7692 (641X12 luni). Va rog frumos sa-mi spuneti cum inregistrez corectarea acestor erori si totodata cum inregistrez aceasta investitie in anul 2021 si amortizarea aferenta. Mentionez ca proiectul privind controlul celor de la ANAF a fost in luna a 7-a 2021, dupa depunerea bilantului. Va multumesc frumos!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4741

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Mar142024

Documente inregistrare lucrari modernizare imobil

de Elena Garofil valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala, proprietara unei cladiri pe care o utilizeaza pentru inchiriere, modernizeaza cladirea (in principal grupurile sanitare de la fiecare etaj). In acest scop incheie contracte cu firme de constructii, care urmeaza sa realizeze lucrarea, care presupune atat consumuri de materiale cat si de manopera. Pe parcursul lucrarii se realizeaza plati partiale, care au la baza facturi ...
Mar132024

Obiecte de inventar versus mijloace fixe

de Profeanu Laura valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Referitor cheltuieli amenajare apartament in vederea inchirierii: va rugam sa ne indicati care este procedura legala de incadrare fiscal-contabila pentru urmatoarele operatiuni; mentionam ca apartamentul a fost achizitionat in stare finala, functionala: 1. Executie perete despartitor montare usa, pe baza de factura furnizor, valoare mai mica de 20% din valoarea apartamentului. 2. Achizitie ...
Ian252024

Donatie teren din patrimoniul societatii

de Elena Garofil valabil la 25 Ian 2024
Intrebare: Societate microintreprindere, detine in patrimoniu un teren pe care doreste sa-l doneze catre persoana fizica. Care este tratamentul contabil si fiscal si cota de TVA cu care se factureaza?
Oct022023

Schimb de active intre doua societati. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 02 Oct 2023
Intrebare: O firma inregistrata in scopuri de TVA incheie cu o alta firma inregistrata in scopuri de TVA, un contract de schimb de active. Contractul se incheie la notariat in forma autentica. Activele care fac obiectul acestui schimb sunt terenuri si cladiri (hale de productie). Cum se inregistreaza in evidenta contabila acest schimb de active?
Iul302023

Evaluarea bunurilor la data intrarii in entitate

de Profeanu Laura valabil la 30 Iul 2023
Intrebare: Societatea cumpara pe baza de contract de vanzare cumparare bunuri mobile si imobile a unei firme, de la o alta firma, care a dobandit aceste bunuri pe baza de titlu de cumparare si titlu de dare in plata (nu stiu daca are importanta acet lucru). Facturile de la vanzator erau facturi de avans pentru plata si ulterior am primit factura finala pe care scrie bunuri mobile conform contract in ...
Mai252023

Tratamentul contabil al costurilor cu amenajarea spatiilor de prezentare a marfurilor in cadrul magazinelor

de Alexandru Palaghia valabil la 25 Mai 2023
Intrebare: Compania X are costuri aferente serviciilor prestate de catre freelanceri (design, asamblare echipament, mobile, etc.) pentru Showroom, cu valori mai mari de 50,000 RON. Aceste costuri se vor capitaliza la finalul proiectului? In cazul unui raspuns afirmativ, in ce grupa din catalogul de mijloace fixe ar trebui incadrate? Costurile cu deplasarea freelancerilor vor fi si ele capitalizate?