Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Iulie 2025

Corectarea erorilor materiale din deconturile de TVA

valabil la 10 Sep 2024
Intrebare:

Am avut o livrare non-UE (Dubai) de componente sistem de alarmare incediu si sistem de sonorizare si softul (licentele) aferente. Acestea au fost cumparate de la furnizori din Romania si s-a dedus TVA. Componentele au trecut prin vama, deci avem declaratie de export, dar licentele nu, pentru acestea avem doar factura. Noi am considerat ambele operatiuni scutite de TVA. Eronat, in D300 am trecut toata suma la rd.1 livrare intracomunitara. Acum ar trebui sa corectez. Intrebarea mea este: atat livrarea componentelor cat si livrarea licentei se trece la rd.14 in decontul de TVA? Avand in vedere ca prin vama au trecut doar componentele, in P300 (decontul precompletat) apare doar aceasta suma, fara licente.

Cum pot corecta D300, ce documente se depun? Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4321

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

21Iun2025

Achizitie servicii legate direct de un bun imobil din Romania, tratament contabil si fiscal TVA

de Amelia Dumitras valabil la 21 Iun 2025
TVA
Intrebare: Societatea a contractat servicii de reamenajare a locatiei unde isi desfasoara activitatea de la o firma din Croatia, platitoare de TVA. Firma din Croatia presteaza serviciile in RO in regie proprie si cu ajutorul subcontractorilor romani. Cum ar trebui sa emita factura firma din Croatia? Cu TVA? Ce obligatii declarative are firma din RO si cum va inregistra factura? Multumesc.
28Mai2025

Facturarea si tratamentul TVA pentru lucrari de montaj efectuate in UE

de Profeanu Laura valabil la 28 Mai 2025
TVA
Intrebare: O societate comerciala din Romania, platitoare de impozit pe profit si TVA, efectueaza comercializarea si montajul de geamuri termopan in Italia pentru persoane juridice impozabile, persoane fizice si persoane juridice neimpozabile. Cum trebuie facturat si ce declaratii sunt necesare sa se depuna pentru fiecare categorie de client in parte? Care sunt implicatiile fiscale pentru societate? ...
20Feb2025

Achizitie intracomunitara bunuri comandate pe platforma Ebay

de Amelia Dumitras valabil la 20 Feb 2025
TVA
Intrebare: Am achizitionat un produs de pe platforma ebay. Am primit factura pe care avem urmatoarele mentiuni: Invoice Number IOSS-407163-RO Date of Invoice Feb 4, 2025 Date of Supply Feb 4, 2025 Order Purchase Date Feb 4, 2025 Order No. 10-12671-06752 Ship From Country China From: eBay GmbH Albert-Einstein-Ring 2-6 14532 Kleinmachnow Germany Registered Court: District Court ...
28Ian2025

Obligatii declarative inchiriere autoturisme de la persoane fizice

de Gina Popescu valabil la 28 Ian 2025
TVA
Intrebare: Societatea are incheiate cu salariatii contracte pentru cedarea folosintei bunurilor pentru masinile personale ale salariatilor utilizate de acestia in scopul desfasurarii activitatii pentru care firma plateste un pret pe kilometrii parcurs in scopul activitatii. Salariatii au inregistrat contractele la Finante si societatea va retine si va plati impozit la sursa pentru venituri din cedarea ...
17Dec2024

Achizitie intracomunitara de bunuri taxata de furnizorul intracomunitar

de Amelia Dumitras valabil la 17 Dec 2024
TVA
Intrebare: Societatea noastra (inregistrata in scopuri de TVA) a achizitionat un produs de pe Emag. Factura a venit de la un furnizor cu cod de tva de Franta (cod valid in sistemul Vies). Livrarea s-a facut de pe teritoriul Romaniei si a venit cu cota de tva de 20%. Ne putem deduce tva-ul de la aceasta achizitie? In ce rand din decontul de tva de raporteaza aceasta tranzactie?
09Dec2024

TVA pentru import pe teritoriul intracomunitar

de Gina Popescu valabil la 09 Dec 2024
TVA
Intrebare: TVA - vanzare rezidenti din Romania, transport marfa China-Polonia. Societate din Romania cumpara marfa din China, pe care o vinde catre o alta societate din Romania, care la randul ei o vinde catre o societate din Polonia. Transportul este direct China - Polonia. Clientul din Romania solicita factura in valuta, fara TVA, plata urmand sa o faca in valuta. Nu am gasit reglementari in acest ...
x