Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Februarie 2025

Corectarea erorilor materiale din deconturile de TVA

valabil la 10 Sep 2024
Intrebare:

Am avut o livrare non-UE (Dubai) de componente sistem de alarmare incediu si sistem de sonorizare si softul (licentele) aferente. Acestea au fost cumparate de la furnizori din Romania si s-a dedus TVA. Componentele au trecut prin vama, deci avem declaratie de export, dar licentele nu, pentru acestea avem doar factura. Noi am considerat ambele operatiuni scutite de TVA. Eronat, in D300 am trecut toata suma la rd.1 livrare intracomunitara. Acum ar trebui sa corectez. Intrebarea mea este: atat livrarea componentelor cat si livrarea licentei se trece la rd.14 in decontul de TVA? Avand in vedere ca prin vama au trecut doar componentele, in P300 (decontul precompletat) apare doar aceasta suma, fara licente.

Cum pot corecta D300, ce documente se depun? Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4321

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

Ian282025

Obligatii declarative inchiriere autoturisme de la persoane fizice

de Gina Popescu valabil la 28 Ian 2025
TVA
Intrebare: Societatea are incheiate cu salariatii contracte pentru cedarea folosintei bunurilor pentru masinile personale ale salariatilor utilizate de acestia in scopul desfasurarii activitatii pentru care firma plateste un pret pe kilometrii parcurs in scopul activitatii. Salariatii au inregistrat contractele la Finante si societatea va retine si va plati impozit la sursa pentru venituri din cedarea ...
Dec172024

Achizitie intracomunitara de bunuri taxata de furnizorul intracomunitar

de Amelia Dumitras valabil la 17 Dec 2024
TVA
Intrebare: Societatea noastra (inregistrata in scopuri de TVA) a achizitionat un produs de pe Emag. Factura a venit de la un furnizor cu cod de tva de Franta (cod valid in sistemul Vies). Livrarea s-a facut de pe teritoriul Romaniei si a venit cu cota de tva de 20%. Ne putem deduce tva-ul de la aceasta achizitie? In ce rand din decontul de tva de raporteaza aceasta tranzactie?
Dec092024

TVA pentru import pe teritoriul intracomunitar

de Gina Popescu valabil la 09 Dec 2024
TVA
Intrebare: TVA - vanzare rezidenti din Romania, transport marfa China-Polonia. Societate din Romania cumpara marfa din China, pe care o vinde catre o alta societate din Romania, care la randul ei o vinde catre o societate din Polonia. Transportul este direct China - Polonia. Clientul din Romania solicita factura in valuta, fara TVA, plata urmand sa o faca in valuta. Nu am gasit reglementari in acest ...
Nov222024

AIC de bunuri de la furnizor cu cod invalid de TVA

de Alexandru Palaghia valabil la 22 Nov 2024
TVA
Intrebare: Societate platitoare de tva a efectuat in luna septembrie o achizitie intracomunitara de bunuri de la un furnizor din Lituania, fara cod valid de tva in VIES. Factura are data de septembrie, dar am primit-o si inregistrat-o in luna octombrie. Furnizorul din Lituania fara cod valid de tva a emis factura cu tva 21%. Cum inregistrez aceasta factura? Aplic taxare inversa la valoarea integrala cu ...
Oct112024

Achizitie de bunuri in Spania, urmata de livrare in Estonia

de Ionut Jinga valabil la 11 Oct 2024
TVA
Intrebare: Suntem o societate platitoare de TVA, activitatea principala fiind comertul. Firma doreste sa faca o achizitie de marfuri din Spania, pe care sa le revanda unui client din Estonia. Marfa va fi preluata de cumparatorul din Estonia, de la fabrica din Spania. Ambele societati au cod valid de TVA in VIES. Avand in vedere ca marfa nu va intra efectiv pe teritoriul Romaniei, care este tratamentul ...
Aug282024

Corectarea erorilor contabile

de Profeanu Laura valabil la 28 Aug 2024
TVA
Intrebare: In anul 2021 s-a semnat un contract de finantare nerambursabila pentru un proiect ce presupunea achizitionarea mai multor echipamente: servere, aplicatii soft (procent finantare 60% din valoarea de achizitie). La data semnarii contractului s-a facut nota contabila 445 = 475, ulterior in cursul anului 2021 si 2022 s-au achizitionat si serverele si aplicatiile. Notele contabile au fost ...