Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Septembrie 2025

Corectarea erorilor materiale din deconturile de TVA

valabil la 10 Sep 2024
Intrebare:

Am avut o livrare non-UE (Dubai) de componente sistem de alarmare incediu si sistem de sonorizare si softul (licentele) aferente. Acestea au fost cumparate de la furnizori din Romania si s-a dedus TVA. Componentele au trecut prin vama, deci avem declaratie de export, dar licentele nu, pentru acestea avem doar factura. Noi am considerat ambele operatiuni scutite de TVA. Eronat, in D300 am trecut toata suma la rd.1 livrare intracomunitara. Acum ar trebui sa corectez. Intrebarea mea este: atat livrarea componentelor cat si livrarea licentei se trece la rd.14 in decontul de TVA? Avand in vedere ca prin vama au trecut doar componentele, in P300 (decontul precompletat) apare doar aceasta suma, fara licente.

Cum pot corecta D300, ce documente se depun? Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4321

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

09Sep2025

Renuntare la cod de tva prin optiune

de Vera Constantin valabil la 09 Sep 2025
TVA
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care este termenul limita de depunere 010 pentru scoaterea de la TVA in anul urmator celui in care nu s-a depasit plafonul. De asemenea, va rugam sa ne precizati daca in cazul unei societati care a fost suspendata la Registrul comertului in perioada 2014-2017, care detinea cod de TVA dar care i s-a anulat din oficiu la data suspendarii la Registrul comertului, Anaf-ul ...
29Aug2025

Obligatii TVA achizitie servicii OpenAI

de Amelia Dumitras valabil la 29 Aug 2025
TVA
Intrebare: Firma nu este inregistrata in scopuri de TVA in Romania achizitioneaza un serviciu lunar de OpenAI, cu ChatGPT plus description. Factura primita de la furnizor are TVA 19%. Care sunt obligatiile declarative si monografia contabila?
20Aug2025

Regim TVA achizitie servicii non UE

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Aug 2025
TVA
Intrebare: Firma a primit o factura cu servicii de marketing de la furnizorul COUNTRY PAVILIONS LTD VAT sales tax information. VAT id GB314106355, va rog respectuos sa imi comunicati regimul de tva pentru a inregistra factura si in ce declaratii trebuie raportata. Multumesc mult!
04Iul2025

Livrare intracomunitara de bunuri, termen justificare aplicare scutire

de Amelia Dumitras valabil la 04 Iul 2025
TVA
Intrebare: In cazul unei livrari intracomunitare catre un partener din Germania, factura emisa in 4 iunie 2025 in suma de 30.000 euro, cu livrarea efectiva a marfii in 02.07.2025, care este tratamentul fiscal, declarativ si contabil? Multumim!
01Iul2025

Plata eronata facturi. TVA deductibil

de Vera Constantin valabil la 01 Iul 2025
TVA
Intrebare: In urma unui controlului intern s-a descoperit ca in luna decembrie 2023 si in luna ianuarie 2024 s-au inregistrat doua facturi pe un alt furnizor, nu cel emitent. Facturile erau emise si inregistrate cu TVA la incasare. Au fost si platite, declarate si s-a cerut si recuperarea TVA-lui. Administratorul firmei la care au ajuns banii nici nu vrea sa auda despre restituire. Va rog sa ma ...
21Iun2025

Achizitie servicii legate direct de un bun imobil din Romania, tratament contabil si fiscal TVA

de Amelia Dumitras valabil la 21 Iun 2025
TVA
Intrebare: Societatea a contractat servicii de reamenajare a locatiei unde isi desfasoara activitatea de la o firma din Croatia, platitoare de TVA. Firma din Croatia presteaza serviciile in RO in regie proprie si cu ajutorul subcontractorilor romani. Cum ar trebui sa emita factura firma din Croatia? Cu TVA? Ce obligatii declarative are firma din RO si cum va inregistra factura? Multumesc.
x