Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Iulie 2024

Furnizor in faliment. Avans platit si neinchis

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: Un SRL, care se ocupa de achizitii si vanzari deseuri de fier vechi, a primit pe data de 26.10.20217 de la o societate o factura de avans achizitie deseuri fier vechi in valoare de 23.251 lei (TVA taxare inversa). Factura a fost inregistrata astfel: 4091 = 401 23.251 lei si 4426=4427 4.417,69 lei. S-a efectuat plata facturii cu ordin de plata. Marfa nu se livreaza si nici factura de avans nu se storneaza. In data de 21.10.2020 furnizorul a intrat in insolventa, iar pe data de 24.02.2021 a intrat in faliment (clientul este inscris la masa credala). Ce inregistrari contabile se pot face pentru constituirea de provizion aferent acestei sume si ce implicatii fiscale implica aceasta (SRL-ul fiind platitor de impozit pe profit)? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4619

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Iul052024

Tratament TVA cladiri vechi

de Profeanu Laura valabil la 05 Iul 2024
Intrebare: Societate platitoare de TVA si impozit profit a achizitionat in anul 2015 un teren de 495 mp pe care a construit: - o cladire (magazin) receptionata in iulie 2017 si inregistrata in contabilitate la valoarea de 324.000 lei, incadrata in cod 1.5.2, perioada amortizare 384 luni - o platforma betonata receptionata in iulie 2017 si inregistrata in contabilitate la valoarea de 70.000 lei, ...
Iun252024

Inlocuire geam termopan, cost refacturat de catre proprietar

de Elena Garofil valabil la 25 Iun 2024
Intrebare: Cum se inregistreaza in contabilitatea chiriasului inlocuirea unui geam termopan in valoare de 7.000 lei - cost refacturat de proprietar conform contract de inchiriere (costurile de reparatii in legatura cu mentinerea in parametri normali si functionali ai spatiului inchiriat sunt suportate de chirias)? Spatiul este inchiriat pe o perioada de 5 ani. Multumesc frumos!
Iun242024

Decontare ochelari de vedere

de Anastasia Bogaciuc valabil la 24 Iun 2024
Intrebare: Angajatii companiei noastre beneficiaza de decontarea cheltuielilor cu ochelarii de vedere, pe baza prescriptiei medicului, in limita a 450 lei/an. Angajatul aduce factura emisa pe numele lui, iar decontarea se face pe baza de decont de cheltuieli in limita a 450 lei. Va rog sa precizati care este tratamentul contabil si fiscal pentru aceasta situatie. Multumesc.
Iun212024

Apa acordata salariatilor. Monografie garantie SGR

de Constanta Popa valabil la 21 Iun 2024
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza apa pentru a fi data angajatilor proprii in zile cu canicula conform, OUG 99/2000. Se primeste factura pentru apa si garantia SGR aferenta. Mentionam faptul ca vom recupera partial sticlele de la angajati pentru a putea fi predate pentru recuperarea garantiei. Va rugam sa ne spuneti care este monografia contabila de incarcare si descarcare din gestiune a garantie ...
Iun212024

Plata sume fidelizare clienti

de Vera Constantin valabil la 21 Iun 2024
Intrebare: O societate factureaza servicii de brokeraj catre o banca de la care primeste comision pentru fiecare client. Dupa contractarea creditului, din comisionul pe care il primeste de la banca, se gandeste sa ofere clientului un anumit procent, pentru acoperirea cheltuielilor initiale si pentru fidelizarea clientului. Intrebare: Exista o baza legala prin care ar putea sa faca acest lucru si care ar fi ...
Iun232024

Achizitie rovigneta de la automat. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 23 Iun 2024
Intrebare: Firma de transport cumpara rovignete de la robot, cum inregistrez bonul primit?