Gestionarea stocului de marfa in cazul schimbarii obiectului de activitate
O societate comerciala doreste sa isi modifice obiectul principal de activitate, renuntand la vechiul obiect care presupunea vanzare de marfa si trecand la un obiect care implica doar prestari de servicii.
In aceasta situatie, am avea urmatoarele intrebari:
Care este modul corect din punct de vedere contabil si fiscal de a gestiona stocul de marfa ramas (care nu mai este relevant pentru noua activitate)?
Putem vinde marfa ca lichidare de stoc, eventual la pret redus? Sau exista o alta varianta acceptata (ex: transfer catre administrator, casare, donatie etc.)?
Ce implicatii fiscale ar avea fiecare varianta (TVA, impozit pe profit, ajustari)?
Sunt necesare notificari sau mentiuni suplimentare in actele firmei sau in evidentele contabile?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!