Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Iulie 2024

Livrare cu instalare. Documente justificative

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare: Intre societatea A, furnizor de bunuri si servicii, si societatea C - beneficiar, se incheie un contract pentru livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere. Caz 1: Societatea A (producator) livreaza catre societatea B (echipa de instalare) echipamentele (marfa, produse finite, alte materiale de instalare). Ulterior, societatea B merge in teren si efectueaza instalarea la societatea C (beneficiar - client al societatii A). Caz 2: Societatea A (producator) trimite catre societatea C (client) echipamentele (marfa, produse finite, alte materiale de instalare). Ulterior societatea B (echipa de instalare) merge in teren si efectueaza instalarea pentru societatea C (beneficiar - client al societatii A). Ce documente de insotire a marfii vor circula intre societatea A/B/C care sa respecte legislatia in vigoare (aviz, proces verbal de predare primire in vederea instalarii, proces verbal de predare primire dupa instalare, proces verbal de punere in functiune) in cele doua cazuri? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6190

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Iul162024

Achizitie matrita ce ramane la furnizorul din UE

de Vera Constantin valabil la 16 Iul 2024
Intrebare: Societate din Romania, achizitioneaza de la o societate din UE, avand cod de tva valid, o matrita, in vederea executarii unor tamburi (materii prime). Matrita ramane la furnizor pe o perioada nelimitata, urmand ca acesta sa execute tamburi pentru comanda actuala cat si la cerere, in viitor pentru alte comenzi. Din punct de vedere fiscal, cum trebuie incadrata aceasta matrita in ...
Feb262024

Documente contabile comert in targuri piete oboare

de Alexandru Palaghia valabil la 26 Feb 2024
Intrebare: SRL desfasoara activitate de comert in targuri. Acesta cumpara pasta de mici la kg, dupa care o proceseaza spune el ca nu adauga nimic si ar face aproximativ 20mici/kg. Mici pe care ii vinde in targ dar la care adauga si paine si mustar... Ma puteti ajuta cu ce documente primare trebuie intocmite? Mentionez ca in targuri are si lada cu bauturi ar trebui sa faca aviz pe marfa de acasa pana in ...
Feb232024

Eroare inregistrare factura. Aspecte contabile si fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 23 Feb 2024
Intrebare: O firma care in 2022 era platitoare de impozit pe venit a inregistrat eronat o factura de servicii, astfel: 4111 = 707 X 4111=4427 Y. In 2023 se face corectia : 4111 = 707 -X 4111= 4427 -Y si 4111=1171 X 4111=4427 Y. Intrucat in 2022 era platitor de impozit pe venit, cheltuiala cu descarcarea din gestiune a marfii nu a influentat calcularea impozitului. 1. Dar in 2023, facand corectia cu minus a ...
Ian222024

Transfer stocuri intre gestiuni

de Olga Crevelescu valabil la 22 Ian 2024
Intrebare: O societate care are magazin restaurant si cort, transfera cu aviz de insotire marfa din magazin pe care o foloseste ca materie prima in restaurant pentru realizarea de meniuri. Care sunt monografiile contabile ce trebuie operate in contabilitate pentru a scade gestiunea de pe magazin, mentionez ca are 3 case de marcat, pe magazin vinde marfa si pe cort si restaurant meniuri (nunta, pomeni, ...
Ian142024

Vanzari cu amanuntul. Incasare cu OP

de Dana Hristu valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: Societate cu activitate principala comert cu amanuntul. Utilizeaza casa de marcat. Este permisa si vanzarea pe baza de factura carte persoane juridice, incasata cu op?
Dec052023

Documente, evidenta contabila si obligatii SGR

de Costin A. Istrate valabil la 05 Dec 2023
Intrebare: Monografia contabila a ambalarilor in sistem SGR. La vanzarea ambalajului garantia se mentioneaza pe bonul fiscal, cum se evidentiaza contabil la primirea ambalajului de la client, ce document se intocmeste pentru restituirea garantiei si cum se evidentiaza contabil? Pretul de returnare catre SGR trebuie sa fie egal cu cel restituit clientului care a adus ambalajul, plus tariful de gestionare ...