Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Iulie 2025

Livrare cu instalare. Documente justificative

Intrebare: Intre societatea A, furnizor de bunuri si servicii, si societatea C - beneficiar, se incheie un contract pentru livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere. Caz 1: Societatea A (producator) livreaza catre societatea B (echipa de instalare) echipamentele (marfa, produse finite, alte materiale de instalare). Ulterior, societatea B merge in teren si efectueaza instalarea la societatea C (beneficiar - client al societatii A). Caz 2: Societatea A (producator) trimite catre societatea C (client) echipamentele (marfa, produse finite, alte materiale de instalare). Ulterior societatea B (echipa de instalare) merge in teren si efectueaza instalarea pentru societatea C (beneficiar - client al societatii A). Ce documente de insotire a marfii vor circula intre societatea A/B/C care sa respecte legislatia in vigoare (aviz, proces verbal de predare primire in vederea instalarii, proces verbal de predare primire dupa instalare, proces verbal de punere in functiune) in cele doua cazuri? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6190

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

12Iul2025

Contabilitatea stocurilor intr-un restaurant cu regim all inclusive evidenta cantitativ-valorica si documente justificative

de Profeanu Laura valabil la 12 Iul 2025
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o monografie contabila pentru intrarile de marfa si descarcare de gestiune la restaurant/bar pentru o societate din domeniul Horeca care ofera servicii all inclusive. Contabilitatea marfurilor se tine cantitativ valoric la pret de achizitie in baza conturilor de stocuri. Care sunt documentele care stau la baza descarcarii de gestiune?
04Iul2025

Factura primita inainte de livrarea marfii

de Gina Popescu valabil la 04 Iul 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o solutie privind inregistrarea facturilor in SAP. Daca avem facturi cu data de iunie, dar receptia de marfa este in iulie, corect este ca aceste facturi sa fie inregistrate pe materiale in curs de aprovizionare (ex. 321) in luna iunie. Avand in vedere ca dupa receptia bunurilor in iulie (MIGO) noi trebuie sa inregistram factura cu MIRO, documentul inregisrat in ...
09Apr2025

Documentatie necesara in cazul returnare bun achizitionat dintr-un magazin fizic

de Ela Dumitra valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: O companie are un magazin de imbracaminte; se intampla ca clientul sa returneze achizitia din mai multe motive; intrebam ce documentatie este necesara in cazul returnarii dupa ce am platit rochia si am primit bon fiscal; - daca clientul vrea banii inapoi, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente? - daca clientul doreste un schimb cu alte haine de valoare egala sau mai ...
10Feb2025

Livrare locala pentru client din UE

de Olga Crevelescu valabil la 10 Feb 2025
Intrebare: Pentru un echipament facturat in Germania si livrat in Romania de catre o firma din Romania se factureaza TVA? Multumesc.
13Dec2024

Reducerile comerciale primite ulterior facturarii

de Profeanu Laura valabil la 13 Dec 2024
Intrebare: SRL x, avand CAEN 4799, cumpara de la furnizor o marfa oarecare la pretul de achizitie 25 lei. Furnizorul acorda pe o factura separata o reducere comerciala de 3 lei. In cazul in care marfa este revanduta de SRL x catre un client la pretul de 25 lei, iar cei 3 lei se inregistreaza la venituri din reduceri comerciale, este legala vanzarea avand in vedere ca nu este permisa revanzarea ...
12Nov2024

Incasare avans. Documente

de Irina Dumitrescu valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: O persoana fizica plateste in avans o suma de bani cu OP. Se emite factura de avans. In momentul livrarii marfurilor, ce document trebuie sa emitem? Factura sau bon fiscal? In cazul emiterii bonului fiscal la livrare, care este modalitatea de incasare a bonului fiscal? Multumesc.
x