Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Aprilie 2024

Livrare de bunuri in cadrul unei operatiuni triunghiulare, conditii pentru aplicarea regimului de scutire

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
Intrebare:
Va rog sa aveti amabilitatea sa ne ajutati sa tratam corect urmatoarea situatie:
 
In perioada 08.01.2020-18.01.2020 am facturat produse realizate de firma noastra unei societati din Italia, care a facturat marfa catre o firma din Germania. Toate societatile sunt inregistrate in scopuri de TVA doar in tarile lor. Expedierea produselor s-a facut direct din Romania in Germania, transportul fiind suportat de cumparatorul-revanzator (Italia).
 
Va rugam sa ne spuneti cum trebuia sa intocmim facturile, care sunt documentele justificative pe care trebuie sa le detinem si cum trebuia declarata operatiunea in D.390, avand in vedere modificarile recente ale Codului Fiscal, dar tinand cont si de momentul aparitiei acestor modificari.
 
Va multumesc mult.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3315

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Apr092024

Regimul de facturare al penalitatilor de intarziere

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Pentru penalitatile de intarziere a platii serviciilor prestate se emite factura la solicitarea beneficiarului?
Apr052024

Tratamentul TVA al utilajelor lasate la dispozitia furnizorului

de Alexandru Palaghia valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Facturare utilaj folosit in UE. Client din Romania - regim TVA de facturare si raportare? Facturare utilaj folosit in non UE. Client din Romania - regim TVA de facturare si raportare? Multumesc anticipat de raspuns.
Apr012024

Tratament contabil si fiscal pentru bunuri acordate si sau primite gratuit

de Amelia Dumitras valabil la 01 Apr 2024
Intrebare: O firma avand ca si obiect de activitate comercializarea de hrana pentru animale, emite o factura de vanzare marfa cu 3 produse A in valoare de 1.000 lei. Conform contractului incheiat cu clientul la achizitia acestor produse primeste la final de luna 2 produse B (deci produse diferite de cele achizitionate initial) gratuit. Cum se inregistreaza in evidenta contabila atat a vanzatorului cat si a ...
Mar272024

TVA livrare pe teritoriul Romaniei catre client persoana fizica din stat tert

de Amelia Dumitras valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: Cum facturez marfa ridicata de la sediul nostru, catre o persoana fizica din Moldova? In ce declaratii o inregistrez? Multumesc.
Mar222024

Regim fiscal TVA pentru servicii de subinchiriere bun imobil pentru beneficiar extern, notificare

de Amelia Dumitras valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Sociatate inregistrata in scopuri de TVA este in situatia subinchirierii unei parti din imobilul inchiriat de la o persoana fizica. Conform art 292 alin 2 Cod fiscal, facturarea chiriei se face fara TVA, dar se poate opta si pentru aplicarea cu TVA conform art 292. alin.(3). Societatea poate face notificare pentru aceasta parte de imobil? Care este implicatia facturarii chiriei fara/cu tva pentru ...
Mar152024

Vanzare bunuri catre o PFA care s-a radiat

de Elena Garofil valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o opinie avizata privind urmatoarea speta cu care ne-am confruntat. Am livrat marfa facturat unui client (persoana fizica inregistrata in scopuri comerciale cu cod de tva). Dupa livrarea marfii si emiterea facturilor am fost informati ca entitatea fusese radiata. Care considerati ca ar fi pasii de urmat in aceasta situatie?