Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Aprilie 2024

Locul de prestare a serviciilor catre o persoana impozabila

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
valabil la 29 Ian 2024

Intrebare: Am o societate ce presteaza servicii de sudura pe nave in Olanda. Societatea mea este neplatitoare de tva, dar detine un cod de tva intracomunitar, clientul catre care factureaza este valid Vies. Din ce stiu eu, nu poate aplica taxare inversa, intrucat se incadreaza la prestari servicii asupra bunurilor imobile si practic prestarea de serviciu se face in Olanda. Am discutat si cu cei de la OSS si dansii mi-au zis clar ca nu se incadreaza, intrucat beneficiarul este o persoana juridica impozabila. Ma puteti ajuta, va rog, cu un cadru legislativ? Multumesc anticipat! Zi frumoasa!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 3011

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

Apr172024

Achizitii intracomunitare de bunuri pentru care cumparatorul este obligat la plata TVA (taxare inversa)

de Profeanu Laura valabil la 17 Apr 2024
TVA
Intrebare:  Am o achizitie intracomunitara, un autoturism achizitionat din Olanda, si pe factura am tva, scrie taxare normala (regular taxation) 19%, (2153,78 409, 22 tva = 2563). Intrebarea mea este cum inregistrez aceasta factura. Pana acum avem fara tva, era cu taxare inversa, vanzatorul este platitor de tva si eu la fel. Multumesc.
Apr172024

Refacturare servicii intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 17 Apr 2024
TVA
Intrebare: O societate inregistrata in scopuri de tva in Germania, refactureaza costuri de cazare si transport in Romania pentru un angajat de-al lor, ce a fost trimis in Romania pentru servicii de consultanta. Societatea este inregistrata in scopuri de Tva in Romania. Refacturarile de cazare si transport se declara ca servicii in declaratia 390? Multumesc.
Apr082024

Achizitie intracomunitara in Bulgaria. Vanzare in Bulgaria

de Anastasia Bogaciuc valabil la 08 Apr 2024
TVA
Intrebare: Societatea noastra este inregistrata in scop de TVA in Romania si face o achizitie intracomunitara in Bulgaria (in care nu este inregistrata in scop de TVA), de la un furnizor, persoana juridica, inregistrat in scop de TVA in Franta. Furnizorului i-a fost comunicat, in scopul facturarii, codul TVA din Romania al societatii noastre. Aceasta operatiune este urmata de o livrare a marfii in Bulgaria ...
Mar132024

Furnizor aflat in regim special de scutire obligatii TVA pentru livrare intracomunitara de bunuri

de Amelia Dumitras valabil la 13 Mar 2024
TVA
Intrebare: Cum facturam din punct de vedere al TVA, un aparat nou folosit in stomatologie, care se vinde unui agent economic din Franta, neplatitor de TVA? In Romania avem cod special TVA intracomunitar si pe CIF nu suntem platitori de TVA, deoarece firma este scutita conform art 292. Achizitia este de la SC platitoare de TVA din Romania pe CIF scutit.
Feb082024

Recuperare costuri de la societatea mama

de Olga Crevelescu valabil la 08 Feb 2024
TVA
Intrebare: Am refacturat catre societatea mama, inregistrata in scopuri de tva in Germania, serviciile cu sortarea executata de catre o firma din Turcia pe baza unei reclamatii. Totodata pe baza acestei reclamatii am refacturat orele suplimetare cu angajatii nostri, tot pentru sortarea pieselor. Se declara aceste costuri de refacturare in D300? Multumesc.
Ian122024

Achizitii de bunuri in cadrul targurilor organzate in UE

de Georgeta Serban-Matei valabil la 12 Ian 2024
TVA
Intrebare: Societate inregistrata in scopuri de tva si platitoare de impozit pe venitul microintreprinderii comercializeaza produse obtinute din prelucrarea pietrelor semipretioase. Anual, participa la targuri si expozitii, in calitate de cumparator, organizate in Europa unde furnizori din tarile din Africa, America Latina si India isi expun marfa (pietrele brute extrase din mine). La inchiderea targului ...