Marfa deteriorata pe durata transportului. TVA
valabil la 24 Ian 2024
Intrebare: S-a achizitionat marfa din Germania (AIC), s-a receptionat in depozitul nostru din Romania. S-a primit o comanda de la un client din Romania pentru aceasta marfa - livrare DAP, pentru care s-a angajat un transport (transportator local). Marfa nu a ajuns la client, deteriorandu-se in timpul transportului, s-a intors din nou in depozitul nostru. S-a constatat marfa degradata si s-a intocmit proces verbal. Transportatorul fiind asigurat ne-a solicitat o factura de dauna cf (nr. dosar dauna), la pret de achizitie fara TVA. Factura a fost emisa conform solicitarii si incasata. Marfa deteriorata (produse alimentare) care nu se mai poate comercializa catre populatie se gaseste in depozitul nostru. Transportatorul solicita sa o ridice (el incasand dauna de la asigurator). Ce documente ar trebui sa insoteasca aceasta marfa? Sub ce forma pot descarca gestiunea de aceasta marfa?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice
Dec072024
P.F.A. deducere cheltuieli pentru formare profesionala
de
Amelia Dumitras
valabil la 07 Dec 2024
Intrebare:
O persoana fizica, care detine un Cabinet individulal de psihologie, a achizitionat din Elvetia, un serviciu, mai exact participarea la un congres, pe persoana fizica, nu pe Cabinet.
In aceste conditii, putem considera acesta cheltuiala ca fiind deductibila pe Cabinet, avand in vedere ca factura nu este pe Cabinet de psihologie, ci pe peroana fizica, dar pe de alta parte este o cheltuiala ...
Nov222024
AIC de bunuri de la furnizor cu cod invalid de TVA
de
Alexandru Palaghia
valabil la 22 Nov 2024
Intrebare:
Societate platitoare de tva a efectuat in luna septembrie o achizitie intracomunitara de bunuri de la un furnizor din Lituania, fara cod valid de tva in VIES. Factura are data de septembrie, dar am primit-o si inregistrat-o in luna octombrie. Furnizorul din Lituania fara cod valid de tva a emis factura cu tva 21%. Cum inregistrez aceasta factura? Aplic taxare inversa la valoarea integrala cu ...
Nov212024
Achizitii intracomunitare de bunuri
de
Profeanu Laura
valabil la 21 Nov 2024
Intrebare:
Societate comerciala cu sediul in Romania, neinregistrata in scopuri de TVA, face o achizitie de marfuri, arbusti (zmeura, paulownia) in anul 2022, din Bulgaria de la o persoana fizica neinregistrata in scopuri de TVA, in valoare de 262.500, 00 lei. Documentul prezentat este un borderou de achizitie pe care sunt mentionate produsele si pretul in lei, cu mentiunea ca s-a platit suma de 200.000 ...
Oct222024
Achizitii intracomunitare de bunuri
de
Profeanu Laura
valabil la 22 Oct 2024
Intrebare:
In cazul in care o firma (A) inregistrata in scopuri de TVA in Romania vinde marfa catre un alt client (B) roman, de asemenea inregistrat in scopuri de TVA, iar marfa este transportata direct din Austria catre clientul final al firmei din Romania, care este tratamentul TVA aplicat?
Firma A nu are un depozit in Romania, stocul de marfa se afla in AT, intr-un depozit al unei entitati afiliate ...
Oct112024
Achizitie de bunuri in Spania, urmata de livrare in Estonia
de
Ionut Jinga
valabil la 11 Oct 2024
Intrebare:
Suntem o societate platitoare de TVA, activitatea principala fiind comertul. Firma doreste sa faca o achizitie de marfuri din Spania, pe care sa le revanda unui client din Estonia. Marfa va fi preluata de cumparatorul din Estonia, de la fabrica din Spania. Ambele societati au cod valid de TVA in VIES. Avand in vedere ca marfa nu va intra efectiv pe teritoriul Romaniei, care este tratamentul ...
Oct112024
Achizitie de bunuri in Romania, urmata de livrare intracomunitara in Estonia
de
Ionut Jinga
valabil la 11 Oct 2024
Intrebare:
Revin la intrebarea anterioara (63304) privind achizitia de marfuri din Spania si revanzarea unui client din Estonia. Marfa va fi preluata de la furnizorul nostru din Spania si va fi transportata in Romania, la o sucursala a firmei din Estonia.
Ce documente sunt necesare ca societatea noastra sa poata aplica taxarea inversa la achizitie si facturarea fara TVA (livrare intracomunitara) ...