Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 9 Mai 2025

Marfa lipsa gestiune imputabila si/sau neimputabila angajatilor

valabil la 07 Mar 2019
Intrebare: Am facut o corectie de stoc in timpul anului. Adica, am constatat ca am unele produse in plus si alte produse in minus. Produsele nu sunt asemanatoare. S-a intamplat ca valoarea produselor in plus sa coincida cu valoarea produselor in minus. Am facut corectia stocului in sistemul contabil printr-un un bon de consum si o nota de predare, aceste documente fiind insotite de un proces verbal de corectie stoc.

1. Am procedat corect? 2.

Ce se intampla in cazul in care pe viitor voi avea asemenea diferente dar valoarea plusurilor va fi mai mare decat a minusurilor? Cum corectez stocul? Ce taxe pot aparea?

3. Cum procedez in cazul in care valoarea minusurilor va fi mai mare decat valoarea plusurilor? Cum corectez stocul? Ce taxe pot aparea? 



Am facut inventarul si la sediul central, mi-a rezultat un minus de 40.000 lei, pe care firma il suporta, fiindca a fost generat de greseli umane pe care in cazul de fata noi ca firma le acceptam, tinand cont de valoarea rulajului pe care il avem si nu imputam nimanui nici un ban.

1. Ce taxe pot aparea? - Am facut inventar la un punct de lucru si mi-a rezultat un minus de 6700 lei. 2700 lei suporta firma si cei 2 angajati ai punctului de lucru suporta fiecare cate 2000 lei. 1. Ce documente trebuie sa intocmesc in urma acestei decizii, atat catre angajati, cat si in cadrul firmei?

2. Cum inregistrez valorile pe care le imput catre angajati?

3. Ce taxe apar?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

19Mar2025

Contract de inchiriere cladire persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: Societate cu cod CAEN 0111, detine si o brutarie si doreste sa inchida aceasta activitate. Brutaria - cladire - este constructie proprie. Pentru a o inchiria ca depozit, ce documente intocmesc la ANAF si la Registrul Comertului? Pentru a fi legala activitatea de inchiriere catre persoane juridice?
19Mar2025

Inregistrare si evidenta donatii

de Costin A. Istrate valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: Situatie de fapt: Suntem o asociatie non-profit, cod CAEN 9499. Avem un contract incheiat cu Banca pentru alimente - ONG, obiectul prezentului contract il constituie acordarea cu caracter repetitiv, cu titlu gratuit de catre donator beneficiarului, adica asociatiei noastre, a unor produse alimentare si nealimentare, numite ajutoare cu scopul sustinerii si dezvoltarii activitatii ...
01Mar2025

Inregistrare renuntare TVA - societate in lichidare voluntara

de Costin A. Istrate valabil la 01 Mar 2025
Intrebare: In cazul unei societatii pentru care s-a deschis procedura de lichidare voluntara, si s-a intocmit bilantul de lichidare cu data mentiunii de deschidere a proceduri de lichidare voluntara, si acum in termen de 30 de zile de la publicarea in monitorul oficial a mentiunii de lichidare urmeaza sa intocmim bilantul de radiere, intrebarea mea este daca la decontul de tva aferent perioadei de ...
26Feb2025

Evaluarea creantele si datoriile in valuta

de Profeanu Laura valabil la 26 Feb 2025
Intrebare: Societatea a construit un bloc de locuinte pentru vanzare. A contractat un credit in valuta, pe care nu l-a rambursat, a intrat in insolventa, iar banca a cesionat creanta catre o firma x pentru recuperarea creantei. La masa credala nu s-a inscris banca, ci societatea x, cu c/val in lei a creditului in valuta la acea data. 1. Intrebare: creantele in valuta, cele inscrise la masa credala, se ...
18Oct2024

Aspecte de dropshipping

de Otilia Roman valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: As vrea sa ma indrumati privind legislatia si contabilizarea referitoare la aspectele de dropshipping. Se doreste ca produsele achizitionate din China sa fie vandute pe piata din SUA. Produsele sunt diverse: bijuterii, jucarii, produse uz casnic etc. Practic, societatea face campanii de vanzare in piata din SUA, iar produsele sunt achizitionate din China. Insa eu sunt intermediar, in ...
12Iun2024

Stocuri la dispozitia clientului

de Profeanu Laura valabil la 12 Iun 2024
Intrebare: Un furnizor din Italia ne-a trimis un echipament NOU si un banner, in vederea expunerii acestora la un targ de profil, urmand sa le returnam in Italia in perioada urmatoare targului. Cheltuielie cu transportul IT - RO; RO - IT vor fi suportate de societatea noastra. Marfa primita a fost inregistrata in contul de custodii, in afara bilantului, transportul a fost asimilat chletuielilor efectuate ...