Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Marfa lipsa gestiune imputabila si/sau neimputabila angajatilor

Raspuns oferit de
Constanta Cina Sopon

Constanta Cina Sopon
Expert contabil, Consultant fiscal
valabil la 07 Mar 2019

Intrebare: Am facut o corectie de stoc in timpul anului. Adica, am constatat ca am unele produse in plus si alte produse in minus. Produsele nu sunt asemanatoare. S-a intamplat ca valoarea produselor in plus sa coincida cu valoarea produselor in minus. Am facut corectia stocului in sistemul contabil printr-un un bon de consum si o nota de predare, aceste documente fiind insotite de un proces verbal de corectie stoc.

1. Am procedat corect? 2.

Ce se intampla in cazul in care pe viitor voi avea asemenea diferente dar valoarea plusurilor va fi mai mare decat a minusurilor? Cum corectez stocul? Ce taxe pot aparea?

3. Cum procedez in cazul in care valoarea minusurilor va fi mai mare decat valoarea plusurilor? Cum corectez stocul? Ce taxe pot aparea? 



Am facut inventarul si la sediul central, mi-a rezultat un minus de 40.000 lei, pe care firma il suporta, fiindca a fost generat de greseli umane pe care in cazul de fata noi ca firma le acceptam, tinand cont de valoarea rulajului pe care il avem si nu imputam nimanui nici un ban.

1. Ce taxe pot aparea? - Am facut inventar la un punct de lucru si mi-a rezultat un minus de 6700 lei. 2700 lei suporta firma si cei 2 angajati ai punctului de lucru suporta fiecare cate 2000 lei. 1. Ce documente trebuie sa intocmesc in urma acestei decizii, atat catre angajati, cat si in cadrul firmei?

2. Cum inregistrez valorile pe care le imput catre angajati?

3. Ce taxe apar?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Nov032023

Tratamentul fiscal al lipsei de numerar din casierie

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Nov 2023
Intrebare: O societate a constatat la inventariere lipsa numerar aflat in sold casa, in suma de 120.000 lei. Cum se impoziteaza aceasta lipsa in gestiune?
Iun192023

Vanzare echipamente aflate in custodie de la un furnizor UE

de Mariana Prejbeanu valabil la 19 Iun 2023
Intrebare: In luna mai societatea noastra receptioneza de la un furnizor din GERMANIA, in baza unor documente de transport echipamente, in vederea expunerii acestora la un targ de profil, Furnizorul lasa in costodie echipamentele livrate, urmand sa emita facturile fiscale la data la care societatea noastra va vinde echipamentele. Ce operatiuni ar trebui sa faca societatea noastra, din punct de vedere ...
Feb172023

ONG. Venituri din inchiriere si transport bunuri mobile

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Feb 2023
Intrebare: ONG ul inchiriaza aparatele medicale primite ca donatie, persoanelor fizice in baza unor contracte de inchiriere. Incasarea cash se face cu bon fiscal, iar unele incasari se fac prin banca. Este necesar sa se intocmeasca facturi pentru fiecare incasare? Inchirierea este in scop medical. Se factureaza cu TVA? Dar daca contractul de inchiriere se face cu un alt ONG cu obiect de activitate ingrijire ...
Mai032022

Ajustare TVA si scoatere din evidenta stoc in cazul lichidarii societatii

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Mai 2022
Intrebare: O firma doreste sa isi inceteze activitatea din lipsa de comenzi, lichiditati, si sa lichideze si radieze firma. Are in stoc marfa in valoare de 60000 lei, pe care nu reuseste sa o vanda de cca 2 ani. Inregistreaza pierderi atat in perioada curenta, cat si in rezultatul reportat. Totodata are in contul 455 suma de 100000 lei. Nu are datorii si creante de niciun fel., nici active. Intrebarea este ...
Aug142021

Societate civila profesionala de avocatura. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 14 Aug 2021
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu particularitatile unei societati civile profesionale de avocati conform documente anexate. Intrebari: 1. Contabilitatea se tine in partida simpla? 2. Decontul privind repartizarea veniturilor si a cheltuielilor, conform procentelor de detinere (10%, respectiv 90%), se realizeaza lunar sau anual? 3. Anual se depun declaratiile 204 si 223. Sumele inscrise ...
Iun172021

Livrare echipamente cu montaj

de Vera Constantin valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza echipamente de la mai multe firme pe care le vinde sub forma unor instalatii (echipament 1, echipament 2, echipament 3 = INSTALATIE W). Echipamentele sunt achizitionate de la furnizori diferiti si sunt livrate, in momente diferite, direct catre clientul nostru, unde sunt montate si puse in functiune de tehnicienii nostri sau de subcontractori. La sfarsitul ...