Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Septembrie 2025

Marfa lipsa gestiune imputabila si/sau neimputabila angajatilor

valabil la 07 Mar 2019
Intrebare: Am facut o corectie de stoc in timpul anului. Adica, am constatat ca am unele produse in plus si alte produse in minus. Produsele nu sunt asemanatoare. S-a intamplat ca valoarea produselor in plus sa coincida cu valoarea produselor in minus. Am facut corectia stocului in sistemul contabil printr-un un bon de consum si o nota de predare, aceste documente fiind insotite de un proces verbal de corectie stoc.

1. Am procedat corect? 2.

Ce se intampla in cazul in care pe viitor voi avea asemenea diferente dar valoarea plusurilor va fi mai mare decat a minusurilor? Cum corectez stocul? Ce taxe pot aparea?

3. Cum procedez in cazul in care valoarea minusurilor va fi mai mare decat valoarea plusurilor? Cum corectez stocul? Ce taxe pot aparea? 



Am facut inventarul si la sediul central, mi-a rezultat un minus de 40.000 lei, pe care firma il suporta, fiindca a fost generat de greseli umane pe care in cazul de fata noi ca firma le acceptam, tinand cont de valoarea rulajului pe care il avem si nu imputam nimanui nici un ban.

1. Ce taxe pot aparea? - Am facut inventar la un punct de lucru si mi-a rezultat un minus de 6700 lei. 2700 lei suporta firma si cei 2 angajati ai punctului de lucru suporta fiecare cate 2000 lei. 1. Ce documente trebuie sa intocmesc in urma acestei decizii, atat catre angajati, cat si in cadrul firmei?

2. Cum inregistrez valorile pe care le imput catre angajati?

3. Ce taxe apar?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

11Aug2025

Regim TVA facturi achizitii - chirie

de Costin A. Istrate valabil la 11 Aug 2025
Intrebare: Daca societatea va emite facturi de chirie si opteaza sa fie fara tva, cum se va proceda cu prorata? Societatea care va emite facturile de chirie are facturi de achizitii de utilitati, telefonie, va putea deduce in continuare integral tva-ul aferent acestor facturi? Multumesc.
11Aug2025

Regimul contabil al ambalajelor

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Aug 2025
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza marfa din Germania, marfa care vine ambalata in cutii de carton sau infoliata si stocata pe paleti de lemn de unica folosinta sau cadre de lemn /otel manufacturate de furnizor. Marfa se livreaza intotdeauna la beneficiarul final (clientul meu din Romania), acolo unde raman si ambalajele. Cum ar trebui evidentiate aceste ambalaje?
06Aug2025

Facturare marfuri in iulie 2025 cu livrare in august 2025

de Vera Constantin valabil la 06 Aug 2025
Intrebare: Marfa pleaca din Polonia in iulie 2025 direct la clientul final din Romania (conditia de livrare este DAP), firma din Polonia factureaza catre firma noastra in iulie, iar noi facturam catre clientul final pe 31.07.2025. Marfa ajunge fizic la clientul final pe 04.08.2025. Ce cota de tva se foloseste la facturarea bunurilor de catre noi? 19% sau 21%. Multumim pentru raspuns.
25Iul2025

Achizitie servicii din afara UE

de Gina Popescu valabil la 25 Iul 2025
Intrebare: Unde inregistrez in decontul de TVA o prestare de serviciu din Marea Britanie?
19Iul2025

Depasire plafon de 100.000 euro cifra de afaceri

de Vera Constantin valabil la 19 Iul 2025
Intrebare: Este firma tva trimestrial, daca depaseste 60.000 euro se impoziteaza 3%, dar vreau sa stiu daca depaseste 100.000 euro trece de la urmatoarea perioada la tva luna si ip sau de la anul urmator?
18Iul2025

Persoana impozabila sau neimpozabila. SAF-T

de Vera Constantin valabil la 18 Iul 2025
Intrebare: Pentru firma neplatitoare de tva, dar cu cod de tva pentru achizitii, eu am depus SAF-T, D406, ca firma neplatitoare de tva adica neimpozabila. Am vazut unele opinii ca trebuie sa aleg ca este persoana impozabila. Doresc sa stiu daca am depus corect pentru toate firmele neplatitoare de tva saf-t ca neimpozabile dpdv tva.
x