Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Septembrie 2025

Minusuri in gestiune

Intrebare: Societatea a avut 3 puncte de lucru in spatii inchiriate de la Metrorex SA. In 2021, cand s-au facut evacuarile acelea fortate, societatea a fost si ea afectata. Marfa a fost luata de politie in cutii, apoi returnata dupa un timp. O buna perioada de timp, administratorul a tinut marfa in casa. In urma incidentului, administratorul a avut probleme de echilibru emotional si psihic urmand tratament specific si cateva internari la spitalul de psihiatrie, asa ca nu a avut cum sa caute modalitati de vanzare si valorificare. Tot ce a fost perisabil a fost aruncat in timp, iar ce a ramas ca si imbracaminte a fost donat la biserica. In marie 2022 am scos de la TVA societatea. Cu stocul de marfa din balanta nu stim cum sa procedam. Ce variante sunt de eliminare scriptica? Multumim.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

29Aug2025

Ajustare preturi. Comert cu amanuntul

de Vera Constantin valabil la 29 Aug 2025
Intrebare: Cum procedez la ajustarea tva de la 19 la 21%, preturile dupa 1 august raman neschimbate? Cand fac operatiunea de ajustare pe 31 iulie sau 1 august?
12Aug2025

Monografie activitate restaurant, acordare masa calda salariatilor

de Gina Popescu valabil la 12 Aug 2025
Intrebare: Sunt o societate comerciale cu activitate de restaurant, bucatarie proprie. Doresc sa acord zilnic o masa propriilor angajati, ca indemnizatie de hrana. Masa este produsa in totalitate de aceasta societate. Va rog frumos sa ma ajutati cu monografia contabila totala incepand de la producerea felurilor de mancare pentru angajati pana la acordarea acestei indemnizatii si trecerea pe cheltuiala ...
13Mai2025

Impozitare si declarare contract de antrepriza pentru servicii intelectuale

de Costin A. Istrate valabil la 13 Mai 2025
Intrebare: Trebuie sa inregistrez un contract de Antrepriza pentru servicii Intelectuale incheiat cu o persoana fizica in valoare de 890 lei, va rog sa-mi spuneti ce taxe trebuie sa achite firma la data platii sumei catre persoana fizica si cum se declara la ANAF. Va multumesc.
09Apr2025

Documentatie necesara in cazul returnare bun achizitionat dintr-un magazin fizic

de Ela Dumitra valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: O companie are un magazin de imbracaminte; se intampla ca clientul sa returneze achizitia din mai multe motive; intrebam ce documentatie este necesara in cazul returnarii dupa ce am platit rochia si am primit bon fiscal; - daca clientul vrea banii inapoi, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente? - daca clientul doreste un schimb cu alte haine de valoare egala sau mai ...
09Mar2025

Lipsa inventar produse finite

de Irina Dumitrescu valabil la 09 Mar 2025
Intrebare: La data de 31.12.2024, s-a facut inventarierea stocului si a rezultat minus in gestiune pentru produse finite. Va rog sa-mi spuneti care sunt inregistrarile contabile pentru minus in gestiune, ajustare tva. Multumesc.
28Feb2025

Stocuri degradate la inventar

de Olga Crevelescu valabil la 28 Feb 2025
Intrebare: O societate, platitoare de tva si impozit pe profit, procedeaza la inventarierea stocurilor de marfa la 31.12.2024. Cu ocazia inventarierii identifica stocuri de marfa, degradate din punct de vedere tehnologic. Este vorba de echipamente electronice care se regasesc in stoc de cativa ani. Intre timp furnizorii au dezvoltat game noi de produse similare, dar cu o tehnologie noua. Produsele ...
x