Notificarea ANAF privind cheltuielile defalcate ramane activa in SPV. Raspundem sau nu?
Pe 17 iulie 2025, ANAF a transmis prin Spatiul Privat Virtual (SPV) notificari unui numar de 2.768 de societati comerciale din Romania - contribuabili mari si mijlocii - solicitandu-le completarea, in termen de 10 zile lucratoare, a unui formular detaliat cu cheltuielile efectuate in perioada 2020? 2024. Am tot citit (si la dvs.) ca s-a revocat si nu mai este cazul sa trimitem, insa noi in spatiul virtual nu am primit o noua decizie de anulare si practic pe contul nostru cand intram gasim inca solicitarea respectiva. Sunt poate firme care au primit decizia de anulare a solicitarii, dar noi nu ramanem in continuare datori cu datele daca nu primim? Nu gasesc niciun comunicat oficial ANAF sa nu mai pregatim. Ne puteti ajuta? Am solicitat pe email la ei, dar nu am primit nici un raspuns. Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!