Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Aprilie 2024

Obligatii fiscale chiriasi persoane juridice. Monografie contabila

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
Intrebare: Oug. 115 din 2023 - impozit pe chirii - la art 84 ^ 1 se enunta regulile pentru stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor, altele decat cele din arendarea bunurilor agricole si din inchirierea in scop turistic... Intrebare: Societatea noastra are spatii inchiriate de la persoane fizice pe baza de contracte care sunt depuse la ANAF, pentru impozitare, in acest context va rugam sa ne informati cum se procedeaza, in ce declaratie se evidentiaza si ce monografie contabila este prevazuta?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1011

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Venituri impozabile

Apr232024

Microintreprindere cu plata impozitului pe venit. Asociat si salariat

de Florentina Buzea valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: O microintreprindere care are un asociat unic, daca are ca salariat acel asociat si nu are alt angajat, poate ramane ca microintreprindere cu plata pe impozit pe venit? Multumesc.
Apr192024

Tratamentul fiscal al chiriei platite in 2023 pentru 2024

de Alexandru Palaghia valabil la 19 Apr 2024
Intrebare: O societate are incheiat un contract de inchiriere cu o persoana fizica. In decembrie 2023 societatea a facut plata chiriei pentru trimestrul I 2024. In acest caz, societatea are vreo obligatie, in contextul modificarilor privind plata chiriilor catre persoane fizice incepand cu ianuarie 2024? Multumesc!
Apr172024

Majorarea venitului brut cu valoarea cheltuielilor ce cad in sarcina proprietarului

de Profeanu Laura valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: O microintreprindere (magazin de Optica), care isi desfasoara activitatea intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica, spatiu utilizat 100% pentru activitatea economica, urmeaza sa efectueze cheltuieli de amenajare si recompartimentare a spatiului, astfel incat sa respecte prevederile ORDONANTA DE URGENTA nr. 83 din 19 iunie 2000 privind organizarea si functionarea cabinetelor de libera ...
Apr162024

Declarare impozit pe chirie 2023 si 2024. Persoana juridica

de Nicolae Liviu valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra plateste chirie unei persoane fizice pentru un teren inchiriat. Persoana fizica realizeaza venituri din chirii, 80 lei pe luna, pentru care noi emitem dispozitie de plata. Pentru anul 2023 era obligatorie declararea in D100 si retinerea impozitului la sursa pentru veniturile realizate? Ce cota? Este obligatorie si declaratia D205? Care sunt implicatiile fiscale si contabile ...
Mar182024

Impozit chirii

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: S.R.L a incheiat un contract de inchiriere cu o persoana fizica incepind cu luna ianuarie 2024. In contractul de inchiriere este prevazuta o chirie lunara de 600 euro si plata la data de inceput a contractului a unei garantii la nivelul de 600 euro plus o plata in avans echivalent a unei luni de chirie de 600 euro. In aceste conditii in luna ianuarie 2024 societatea datoreaza persoanei fizice: - ...
Feb282024

Nejustificare sume ridicate de catre administrator in perioada 2015-2018. Aspecte juridice si fiscale

de Otilia Roman valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: In perioada 2015-2018, asociatul/administrator al unei societati comerciale (platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor si neplatitoare de TVA) a ridicat din firma (banca sau casierie) diverse sume de bani, pentru achizitii de la furnizori, sume care nu au fost justificate ulterior cu documente justificative de achizitii/plati. In conditiile in care nu a intervenit dreptul de ...