Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Mai 2024

Obligatii sediu secundar cu peste 5 salariati

Raspuns oferit de
Florentina Buzea

Florentina Buzea
Consilier juridic
valabil la 09 Apr 2024

Intrebare: O firma cu sediul central in Bucuresti, incepand cu 01.04.2024 la punctul de lucru din Baia Mare va avea peste 5 salariati. Mentionez ca acest punct de lucru exista de cativa ani, dar pana acum a avut sub 5 angajati. 1. Se depune Declaratia 700? Daca da, la ce capitol se completeaza aceasta modificare? Trebuie atasate documente justificative: contract de inchiriere spatiu, extras ONRC cu punctul de lucru? 2. Incepand cu D112 aferenta lunii aprilie se va declara separat impozit pe salarii pentru angajatii de la punctul de lucru Baia Mare. Plata acestui impozit pe salarii se va efectua in acelasi cont de trezorerie ca si pentru restul angajatilor sau intr-un alt cont?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4638

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Apr292024

Drepturi salariale cuvenite fostilor salariati

de Profeanu Laura valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Practic cum se realizeaza plata bonusului pentru fosti salariati? Se declara in revisal? Apar in declaratia 112 daca ei nu mai sunt salariati? Cum se procedeaza?
Mai072024

Obligatii fiscale si contabile privind beneficiile acordate salariatilor

de Dani Cucu valabil la 07 Mai 2024
Intrebare: In situatia in care se acorda abonamente de sanatate doar angajatilor proprii, in valoare de 300 euro/an/angajat si se incadreaza in plafonul de 33%, inregistrarea in evidenta contabila a facturii primita de la prestator (Regina Maria in acest caz) se poate inregistra in contul 6458 Cheltuieli sociale? (observ ca avem si contul 6457 dar se refera la asigurari de sanatate). Daca da, aceste sume ...
Apr222024

Obligatii fiscale si contabile privind beneficiile acordate salariatilor

de Dani Cucu valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: Cum se inregistreaza in evidenta contabila abonamentul de sanatate pentru angajati in sistemul Regina Maria? Mentionez ca acest abonament se incadreaza in plafonul deductibil de 400 euro/angajat/an. Trebuie inregistrat lunar pe fiecare salariat in programul de salarizare. Factura de la Regina Maria se primeste trimestrial.
Apr132024

Bonusuri acordate fostilor salariati

de Profeanu Laura valabil la 13 Apr 2024
Intrebare: Suntem o societate din Romania, parte al unui lant multinational. In luna aprilie a fiecarui an se acorda fiecarui angajat un bonus de profit sharing stabilit de group. Angajatii plecati in perioada ianuarie - martie beneficiaza si ei de acest bonus, care este modalitatea legala de a le acorda acest bonus in luna aprilie daca ei nu mai sunt angajatii societatii in luna aprilie?
Apr042024

Absentare nemotivata de la serviciu

de Florentina Buzea valabil la 04 Apr 2024
Intrebare: Avem angajati la hala care lipsesc si ne trezim ca apar dupa 2-3 zile (nu raspund la telefon, nu comunica motivul pentru care nu se prezinta la serviciu, nu vin cu concediu medical si nici zile de concediu nu mai au pentru compensare). Ce solutii exista pentru retinerea zilelor absentate nemotivat, in contextul in care de multe ori nici nu mai raspund la telefon si care este procedura de ...
Mar212024

Inregistrare radiere punct lucru 5 salariati

de Florentina Buzea valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Societate cu sediul social in Bucuresti, are deschis un punct de lucru in IF, a atins numarul de 5 angajati si trebuie sa declare in 112 si sa vireze impozit pe salarii pe punctul de lucru. Ce documente trebuie sa depuna la Anaf (se depun documente nominale din revisal)? Ce se declara dupa ce societatea nu mai are 5 angajati, pe parcursul anilor nu mai sunt cei declarati initial? Exemplu, ultimul ...