Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Iulie 2024

Obligatii sediu secundar cu peste 5 salariati

Raspuns oferit de
Florentina Buzea

Florentina Buzea
Consilier juridic
valabil la 09 Apr 2024

Intrebare: O firma cu sediul central in Bucuresti, incepand cu 01.04.2024 la punctul de lucru din Baia Mare va avea peste 5 salariati. Mentionez ca acest punct de lucru exista de cativa ani, dar pana acum a avut sub 5 angajati. 1. Se depune Declaratia 700? Daca da, la ce capitol se completeaza aceasta modificare? Trebuie atasate documente justificative: contract de inchiriere spatiu, extras ONRC cu punctul de lucru? 2. Incepand cu D112 aferenta lunii aprilie se va declara separat impozit pe salarii pentru angajatii de la punctul de lucru Baia Mare. Plata acestui impozit pe salarii se va efectua in acelasi cont de trezorerie ca si pentru restul angajatilor sau intr-un alt cont?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4638

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Iul152024

Acordare imprumuturi catre salariati.

de Florentina Buzea valabil la 15 Iul 2024
Intrebare: Daca, potrivit Deciziei Administratorului, sunt acordate imprumuturi fara dobanda salariatilor iar retinerile se fac in rate egale din salariul lunar, ce riscuri de reincadrare sunt? Subliniez faptul ca aceste imprumuturi au caracter ocazional, avem contract de imprumut semnat de ambele parti, scopul imprumutului este "personal". Ne puteti ajuta cu o monografie contabila? Va ...
Iun162024

Hrana acordata de angajator. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 16 Iun 2024
Intrebare: O societate are angajati persoane din SiriLanka carora conform contractului de angajare trebuie sa le ofere cazare si hrana. Daca societatea acorda acestor salariati 800 lei (40 lei * 20 zile) pe luna, iar angajatii prezinta lunar un decont cu bonuri fiscale cu achizitia produselor alimentare de la magazine (Mega Image, Kaufland), aceste sume pot fi incadrate in venituri neimpozabile conform art. ...
Iun142024

Tratament fiscal vouchere valorice salariati

de Florentina Buzea valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: Pentru stimularea vanzarilor, unii furnizori acorda vouchere valorice pentru indeplinirea anumitor obiective. Acestea se emit catre firma care la randul ei le acorda salariatilor care contribuie la indeplinirea acestor obiective. Va rugam sa ne comunicati care este tratamentul fiscal al acestor vouchere in ceea ce priveste firma angajatoare, cat si angajatul. Va multumim!
Apr292024

Drepturi salariale cuvenite fostilor salariati

de Profeanu Laura valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Practic cum se realizeaza plata bonusului pentru fosti salariati? Se declara in revisal? Apar in declaratia 112 daca ei nu mai sunt salariati? Cum se procedeaza?
Mai072024

Obligatii fiscale si contabile privind beneficiile acordate salariatilor

de Dani Cucu valabil la 07 Mai 2024
Intrebare: In situatia in care se acorda abonamente de sanatate doar angajatilor proprii, in valoare de 300 euro/an/angajat si se incadreaza in plafonul de 33%, inregistrarea in evidenta contabila a facturii primita de la prestator (Regina Maria in acest caz) se poate inregistra in contul 6458 Cheltuieli sociale? (observ ca avem si contul 6457 dar se refera la asigurari de sanatate). Daca da, aceste sume ...
Apr222024

Obligatii fiscale si contabile privind beneficiile acordate salariatilor

de Dani Cucu valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: Cum se inregistreaza in evidenta contabila abonamentul de sanatate pentru angajati in sistemul Regina Maria? Mentionez ca acest abonament se incadreaza in plafonul deductibil de 400 euro/angajat/an. Trebuie inregistrat lunar pe fiecare salariat in programul de salarizare. Factura de la Regina Maria se primeste trimestrial.