Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Mai 2024

Reconditionare case de bani

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 11 Mar 2023

Intrebare: O institutie care detine mai multe case de bani vechi, incadrate ca obiecte de inventar, a reconditionat aceste case de bani. Valoarea acestor reconditionari este peste 9.000 lei/fiecare casa de bani. Cum se inregistreaza aceste sume? Se trec pe cheltuiala perioadei in care s-au efectuat sau se considera a majorare a valorii acestor bunuri si se trateaza ca un mijoc fix? Multumesc anticipat!

Tip societate: Institutie publica
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5629

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Feb162024

Data inregistrare Proces verbal inventariere

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: Cu ocazia inventarierii, s-au constatat atat plusuri in gestiune stocuri, minusuri, stocuri care sunt depasite moral si pe care le vom distruge cu o firma specializata, mijloace fixe care sunt uzate moral si dorim sa le casam cu aceeasi firma specializata; la fel si obiecte de inventar. Pentru minusuri inventar, le consideram neimputabile cheltuiala si tva nedeductibil. Pentru plusuri inventar, ...
Feb072024

Regim fiscal si contabil achizitii in Romania si UE utilaje si obiecte de inventar

de Profeanu Laura valabil la 07 Feb 2024
Intrebare: Hala nu este inca receptionata. Utilajele si obiectele de inventar inca nu se folosesc. Inregistrarile pe care mi le-ati sugerat pot fi folosite, chiar daca utilaje si obiectele de inventar achizitionate deja, nu sunt folosite inca in scopul activitatii economice? Se poate deduce TVA-ul pentru aceste achizitii, acum, la data achizitiei sau doar dupa inceperea activitatii?
Feb052024

Regim fiscal si contabil achizitii in Romania si UE utilaje si obiecte de inventar

de Profeanu Laura valabil la 05 Feb 2024
Intrebare: Un grup din UE deschide o noua societate in Romania. Inainte de inceperea activitatii se doreste achizitionarea unor utilaje si obiecte de inventar, atat din tara cat si din UE. Care este regimul fiscal si contabil in ceea ce priveste TVA-ul?
Ian122024

Achizitie seif electronic - Incadrare ca imobilizare/obiect de inventar

de Mariana Prejbeanu valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: Societate pe actiuni, platitoare de impozit pe profit si de TVA, achizitioneaza un seif electronic in suma de 1950 lei TVA. Cum va fi incadrat acesta de societate? Care este monografia contabila?
Dec282023

Amortizarea mijloacelor fixe pe perioada de neutilizare

de Profeanu Laura valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: O persoana juridica romana, platitoare de impozit pe profit, are obiectul de activitate 0111 - cultivarea cerealelor. Societatea dispune de mai multe utilaje agricole, care se amortizeaza lunar. Va rog sa imi spuneti cum este corecta repartizarea acestor cheltuieli indirecte pentru fiecare cultura, avand in vedere ca nu sunt lucrari agricole in fiecare luna pe fiecare cultura? De exemplu, ...
Iul082023

Inchidere activitate PFA. Valorificare mijloace fixe

de Ionut Jinga valabil la 08 Iul 2023
Intrebare: Persoana fizica autorizata, sistem real, doreste in cursul anul 2023 sa-si inchida activitatea. Ce se intampla cu mijloacele fixe achizitionate de-a lungul timpului? Masina, laptop, telefon? Care este procedura in acest sens?