Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Iulie 2024

Recuperare creante si cheltuieli de judecata. Acord amiabil

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Companie producatoare de bere artizanala a dat in judecata un client pentru a recupera creantele neincasate. Compania care a dat in judecata a inregistrat cheltuieli cu avocatul plus taxa de timbru, ulterior clientul a decis pe cale amiabila sa achite soldul restant cheltuielile juridice si taxa de timbru. Intrebarea este, pentru cheltuielile juridice taxa de timbru care au fost initial achitate si inregistrate de companie care a dat in judecata trebuie refacturate catre client? Care ar fi monografia contabila si abordarea corecta pentru aceasta situatie? Multumesc frumos!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1105

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Iul082024

Recunoasterea veniturilor si cheltuielilor

de Profeanu Laura valabil la 08 Iul 2024
Intrebare: O societate a incheiat un acord cadru cu o regie de transport pe o perioada de 48 de luni, la care se vor incheia 4 contracte subsecvente a cate 12 luni perioada. Cateva detalii din continutul acordului cadru: Acord cadru are ca scop stabilirea elementelor ce vor guverna cele 4 contracte subsecvente aferente acestui acord cadru, fiecare contract subsecvent avend o perioada de 12 luni. ...
Iun062024

Subinchiriere spatii. Prorata. D700 sediu secundar

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Iun 2024
Intrebare: Firma A, platitoare de TVA, obiect de activitate, subinchiriaza (cu acordul proprietarului), parte din salon pentru inca trei persoane juridice. Va rog sa imi spuneti daca poate factura subinchiriere, fara TVA (exista un plafon. Chiriasii nu mai platesc utilitatile sau alte cheltuieli, sunt incluse in factura emisa de firma A.) si in ce conditii se calculeaza PRO-RATA. Unul dintre cei trei ...
Iun062024

E-factura, E-transport, deplasari interne si externe salariati

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Iun 2024
Intrebare: E-factura legislatie in vigoare e-transport legislatie in vigoare - deplasare externa, diurne, documente justificative. Deplasare interne diurne, documente justificative.
Mai152024

Stocuri in custodie. Facturare

de Mariana Prejbeanu valabil la 15 Mai 2024
Intrebare: Societatea livreaza catre unii dintre clientii sai marfuri in regim de custodie. Marfa este transmisa clientului insotita de aviz de expeditie. La sfarsitul lunii in baza consumului facut, marfa se factureaza. Clientul isi doreste ca pe factura sa apara o singura linie respectiv "Consum luna xx" reprezentand totalul bunuilor consumate si nu produsele linie cu linie. Este legal acest ...
Mai152024

Refacturare costuri intre societatea mama si filiala

de Profeanu Laura valabil la 15 Mai 2024
Intrebare: Societatea noastra a contractat un serviciu de consultanta juridica, iar in cadrul contractului a solicitat emiterea unor puncte de vedere referitoare la proiecte de investitii ce sunt derulate printr-o filiala a societatii. Intentia societatii mama este de a deconta serviciile aferente acestor proiecte catre filiala. Mentionam ca societatea mama aplica prevederile OMFP 2844/2016. Care sunt ...
Mar142024

Recunoasterea veniturilor

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: In data de 29.02 s-a incheiat un acord cadru pe o perioada de 48 de luni de furnizare a unor echipamente (aparate contactless si routere). In acordul cadru este prevazut ca dupa terminarea perioadei de valabilitate mentionate mai sus, aceste echipamente vor intra in proprietatea cumparatorului. Valoarea contractului cadru este de 80.000 eur. La acest contract cadru s-a incheiat un contract ...