Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 12 Iulie 2025

Refacturare costuri amenajare spatiu preluat prin inchiriere

Intrebare: Ne mutam locatia si s-a agreat cu noua cladire sa suporte o parte din costurile de amenajare. Conditia este ca la final sa se factureze valoarea si sa fie insotita de evidente precum (proiectul lucrarilor, detalii exacte al costurilor incluse, procese verbale etc). Pentru emiterea acestei facturi, la valoarea costurilor de amenajare, fara comision, este necesar ca compania sa aiba aceasta mentiune in obiectul de activitate (sa avem un anumit cod CAEN). Daca da, ce cod este necesar? Multumesc frumos.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

07Iul2025

Refacturare costuri catre firma din Turcia

de Vera Constantin valabil la 07 Iul 2025
Intrebare: Societatea noastra trebuie sa refactureze costuri la o firma din Turcia. Cum se emite factura din punct de vedere al tva-ului? Care este monografia contabila pentru inregistrare factura emisa catre client extern din Turcia? Multumesc!
27Iun2025

Regim TVA vanzare apartament care nu mai este nou

de Amelia Dumitras valabil la 27 Iun 2025
Intrebare: Societate platitoare de TVA vinde un apartament (din 2022) achizitionat cu taxare inversa catre o persoana fizica. Avand in vedere ca nu este o constructie noua, se aplica prevederile art.292 lit.f) vanzare scutita de TVA (fara drept de deducere?) iar terenul se va vinde cu tva 19% neputandu-se aplica taxarea inversa? In acest caz, cum se emite factura si cum se declara in D300 si SPV si ...
03Iun2025

Decontare servicii medicale pentru salariat

de Mariana Prejbeanu valabil la 03 Iun 2025
Intrebare: Un angajat a beneficiat de servicii medicale de la o clinica privata. Clinica a emis factura pentru serviciile medicale pe persoana fizica, plata facandu-se cu cardul firmei. In acest caz cum pot considera cheltuiala deductibila (incadrandu-ma in cei 400 euro), daca factura a fost emisa pe persoana fizica nu pe persoana juridica? Multumesc.
14Mar2025

Refacturare cheltuieli

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Totusi, pentru prestarea serviciilor de asistenta juridica, prestatorul stabileste cu beneficiarul, ca acesta va suporta (pe langa onorariu), si cheltuielile cu deplasarile, respectiv transport, cazare, diurna, alte cheltuieli (separat de onorariu). Toate aceste cheltuieli sunt accesorii serviciului principal, respectiv cel de asistenta juridica si se includ in baza de impozitare a acestuia. ...
14Mar2025

Facturare si deductibilitate cheltuieli. TVA

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Am un client care are trei societati, toate cu contracte de prestari servicii contabilitate. Pentru ca doua dintre ele nu au incasari, administratorul mi-a propus sa facturez serviciile pentru cele trei doar pe cea care functioneaza si are incasari pana cand se remediaza situatia financiara. Va rog sa-mi spuneti o parere sau poate exista alta solutie pentru situatia creata. Multumesc.
13Mar2025

Refacturare cheltuieli

de Profeanu Laura valabil la 13 Mar 2025
Intrebare: Un cabinet de servicii juridice organizat ca PFA, platitor de TVA la incasare, poate factura clientului, conform contractului de asistenta juridica, cheltuielile de deplasare efectuate in anul precedent? Care sunt implicatiile fiscale si legale ale unei astfel de facturari? De asemenea, cum facturez clientului cazarea in valoare de 250 lei, din care 20.64 lei TVA 9%? Multumesc.
x